۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تامین اعتبار ۱۰هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استان قزوین
کد خبر: ۳۵۷۱۸۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۳۱ ساعت: ۱۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان:

سفر استانی رییس‌جمهور به قزوین گره‌گشای بسیاری از مشکلات خواهد بود

روح‌الله عباسپور گفت: قصد نداریم شعار بدهیم و یا وعده‌های غیرعملیاتی را عنوان کنیم؛ در سفر رییس‌جمهور به استان حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان تامین منابع مالی خواهد داشت که بدون شک محقق خواهد شد.

تامین اعتبار ۱۰هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استان قزوین
روح‌الله عباسپور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از سفر رییس جمهور به استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌هایی که ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند با حضور آیت‌الله رییسی بررسی خواهند شد.
 
وی افزود: جلسات متعددی با حضور نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان برگزار شد تا با یک اقدام جدی و کارشناسی بتوانیم ضرورت‌های استان را پیش از سفر رییس جمهور احصاء نماییم.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در ادامه افزود: موضوعات مختلفی در حوزه‌های آب، کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و سایر محورهای دیگر در اولویت‌های استان است که با حضور رییس‌جمهور بررسی و برای حل مشکلات استان مطالبات جدی خواهیم داشت.
 
عباسپور تاکید کرد: درباره مصوبات سفر رئیس جمهور به استان شعار نمی‌دهیم و وعده‌های غیرعملیاتی عنوان نمی‌کنیم، این سفر حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای قزوین آورده مالی خواهد داشت که بی‌شک محقق خواهد شد.
 
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس اذعان کرد: سفر استانی آیت‌الله رییسی به استان قرار بود در سال گذشته انجام شود ولی با توجه به تمایل مسئولین استان این سفر به سال جاری موکول شد.
 
این مسئول ابراز کرد: خوشبختانه پیش‌بینی منابع مالی در سال ۱۴۰۱ با سازوکار بهتری انجام می‌شود و دولت می‌تواند با دست پر در این سفر حضور یابد.
 
وی در پایان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در هفته آتی تصریح کرد: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی استان قزوین هم جزو مصوبات سفر رئیس جمهور بوده و برای تکمیل و راه‌اندازی آن منابع مالی مناسبی تدارک دیده شده است.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان