۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هتک حرمت قرآن کریم در اتاق فکر صهیونیست‌ها مهندسی می‌شود
کد خبر: ۳۵۷۱۷۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۳۰ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین:

هتک حرمت قرآن کریم در اتاق فکر صهیونیست‌ها مهندسی می‌شود

حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو گفت: امریکا و صهیونیست‌ها پشت حرکت شیطانی اهانت به قرآن کریم هستند تا نفرقه در بین امت اسلامی نفوذ کند.

هتک حرمت قرآن کریم در اتاق فکر صهیونیست‌ها مهندسی می‌شود
حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ ضمن انزجار از اهانت به قرآن کریم در سوئد؛ اظهار کرد: این حرکت به دور از شأن انسانیت بوده که به بهانه آزادی بیان و قلم اتفاق می‌افتد.

وی افزود: دنیای غرب و کشورهای استکباری با رفتارهای متناقض، آزادی بیان و دموکراسی که خود مدعی ان هستند را زیر سوال می‌‎برند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان کرد: این نوع رفتارها که با نقشه از پیش تعیین شده انجام می‌شود با هدف سست کردن بنیان نظام اسلامی و دین است درحالی‌ که باتوجه به بصیرت امت اسلامی هیچگاه به اهداف پلید خود دست نخواهند یافت.

کاظم‌لو تصریح کرد: هتک حرمت به قرآن کریم نخستین بار نیست که اتفاق افتاده و آخرین بار هم نخواهد بود اما قطعا همانند جنایات گذشته، این اتفاق نیز موجب بیداری مسلمانان خواهد شد.

وی اعلام کرد: به طور قطع می‌توان گفت که مانند همیشه امریکا و صهیونیست‌ها پشت این حرکت شیطانی هستند و در نظر دارند با این اتفاق روز قدس را تحت‌الشعاع قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس عنوان کرد: روز قدس با استحکام تمام پابرجا خواهد بود و هیچ عاملی نمی‌تواند اهمیت این روز را کمرنگ کند.

دشمن در پی تفرقه افکنی در بین مذاهب است

کاظم‌لو ابراز کرد: دشمن تصور می‌کند قرآن به یک کتاب و کاغذ خلاصه می‌شود بنابراین طبق افکار غلط خود می‌خواهد با سوزاندن آن، معارف این کتاب نورانی را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: دشمن از این موضوع غافل است که قرآن فقط یک نوشته نیست بلکه در فطرت پاک انسان‌ها و در دل و جان مومنین نفوذ پیدا کرده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خطاب به ملت ایران بیان کرد: قرآن کتابی است که تمام مذاهب اهل سنت و تشیع آن را قبول دارند در همین راستا دشمن با نشانه گرفتن این کتاب آسمانی در نظر دارد مذاهب مختلف را به اختلاف بکشاند.

وی ادامه داد: نقشه‌ها و تاکتیک‌های دشمن برای ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف تغییر می‌کند؛ گاهی به شکل کشتن یک انسان بی‌گناه در حرم امام رضا(ع) که کاری جز دست‌گیری از مردم نداشته است، گاهی با آتش زدن قرآن کریم، گاهی با تخریب قبور بقیع و گاهی هم با حمله به حرم حضرت رقیه(س) و حضرت زینب(س) بروز می‌کند.

این مسئول افزود: تمام این جنایات از یک نقطه فرمان می‌گیرد و دشمن همواره در صدد سست کردن بنیان‌های دینی و به‌ دنبال آن قرآن است.

کاظم‌لو در پایان گفت: تمام مذاهب باید متحد شوند تا فریب دشمن را نخوریم و به تعبیر قرآن کریم دشمن را برای خود به‌ عنوان دوست صمیمی و مشاور قرار ندهیم چون هیچ‌گاه به ما رحم نخواهد کرد.

انتهای پیام/ت/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان