۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اهانت به مقدسات و توجیه آن با نام آزادی بیان فریب آشکار است
کد خبر: ۳۵۷۱۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۳۱ ساعت: ۱۰:۳۲ ↗ لینک کوتاه

واکنش ورزشکاران قزوینی در پی هتک حرمت قرآن کریم؛

اهانت به مقدسات و توجیه آن با نام آزادی بیان فریب آشکار است

ورزشکاران قزوینی در پی اهانت شهروند سوئدی به قرآن کریم، این کار را محکوم کرده و خواستار معذرت خواهی دولت سوئد شدند.

اهانت به مقدسات و توجیه آن با نام آزادی بیان فریب آشکار است
مرتضی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در واکنش به هتک حرمت به قرآن مجید در کشور سوئد اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی مسلمان‌هاست و از جایگاه ویژه‌ای در زندگی ما برخوردار است، بنابراین هیچ فردی نمی‌تواند و نباید به این کتاب مقدس توهین کند.

وی افزود: من به عنوان یک ورزشکار پیش از حضور در عرصه مسابقات با شنیدن کلام خدا آرام می‌گیرم و اعقاد دارم که در زندگی هرآنچه کسب کرده‌ام از برکت قرآن، ائمه و ایمانم به خداوند بوده است.

این والیبالیست قزوینی با اشاره به توهین بعضی از افراد به کتاب قرآن در سال‌های اخیر گفت: بدون شک کسی که به قرآن اهانت می‌کند جواب توهین خود را می‌گیرد.


توهین به مقدسات آزادی بیان نیست


رمضانی تصریح کرد: توهین به مقدسات هر کشوری و توجیه آن با نام آزادی بیان یک فریب آشکار است و نباید نام آزادی بیان را بر اهانت گذاشت.

وی در پایان بیان کرد: قرآن کتابی است که مسلمانان سراسر جهان به آن متوسل می‌شوند و امیدوارم دیگر شاهد چنین هتک حرمت‌هایی نباشیم.
 

ابراهیم برخورداری نیز در واکنش به این هتک حرمت اظهار کرد: این فرد سوئدی_دانمارکی که در حضور پلیس و در ماه مبارک رمضان به قرآن اهانت کرده باعث جریحه‌دار شدن احساسات تمام مسلمانان جهان و به ویژه ایرانیان شده است.

این تیرانداز در ادامه گفت: جای تاسف دارد که کشورهایی با ادعای آزادی بیان و حقوق بشر اجازه این کار جاهلانه را به یک فرد می‌دهند.

برخورداری در پایان بیان کرد: این اتفاقات اتحاد کشورهای اسلامی را بیشتر می‌کند و کشور سوئد باید پاسخگوی مسلمانان باشد.

اهانت به مقدسات مسلمانان در اتاق فکر دشمن مهندسی می‌شود

حسین فرزانه سیاهکل در واکنش به هتک حرمت به قرآن در سوئد اظهار کرد: اهانت به قرآن در واقع اهانت به اسلام و بیش از ۲ میلیارد مسلمان در جهان است.

وی افزود: همواره در طول تاریخ شاهد این توطئه‌‌های پلید دشمن بوده‌ایم که هر روز با جنایات جدیدی در پی تفرقه‌افکنی بین مذاهب مختلف و مقدسات آسمانی است.

عضو تیم ملی والیبال نشسته عنوان کرد: این حرکت در واقع اهانت به خطوط قرمز ما یعنی پیامبر اکرم (ص) به‌عنوان صاحب این کتاب آسمانی است.

فرزانه تصریح کرد: من به‌ عنوان عضوی از جامعه ورزشکاران این جنایت را محکوم می‌کنم و انتظار دارم با کسانی که مرتکب این رفتار پلید شده‌اند، برخورد شود.


دشمنان همواره در صدد متلاطم کردن دنیا هستند

وی ابراز کرد: دشمنان همواره در صدد متلاطم کردن دنیا هستند و ما می‌دانیم که عاملان این جنایات دست‌پروده چه کسانی هستند و چه اتاق فکرهایی پشت آن‌ها وجود دارد.

عضو تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: دشمنان همواره با تشکیل اتاق فکرهای خود درصدد آشوب و جنگ در دنیا هستند و در نظر دارند مسلمانان را به جان هم بیندازند تا به اهداف خود که همان فروش تسلیحات است، برسند.

فرزانه ادامه داد: قطعا رخ دادن این جنایت در این زمان با هدف کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی روز قدس است این در حالی است که ما رهبر فرزانه انقلاب را داریم که خود آمریکایی‌ها معتقدند اگر هزاران اتاق فکر هم تشکیل دهند با یک ساعت سخنرانی مقام معظم رهبری، تمام نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب خواهد شد.

وی بیان کرد: ملت مسلمان ایران ایمان دارند با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانند به درجات بالا برسند و تا زمان آزادسازی فلسطین هیچگاه راهپیمایی روز قدس با هیچ عملی تحت‌الشعاع قرار نخواهد گرفت.

عضو تیم ملی والیبال نشسته در پایان گفت: ملت ایران همواره در هر شرایطی با خلوص نیت پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، امیدواریم مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها نیز حل شود تا بیش از پیش محکم در برابر دشمن ایستادگی کرده و تسلیم توطئه‌های آن‌ها نشوند.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان