۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اهانت به قرآن کریم از نقشه‌های شیطانی صهیونیست‌هاست
کد خبر: ۳۵۷۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۲۹ ساعت: ۱۳:۳۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

اهانت به قرآن کریم از نقشه‌های شیطانی صهیونیست‌هاست

روح الله عباسپور گفت: اسلام هراسی و ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی از اهداف صهیونیست‌هاست.

اهانت به قرآن کریم از نقشه‌های شیطانی صهیونیست‌هاست
روح الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به هتک حرمت قرآن در کشور سوئد اظهار کرد: متاسفانه سران کشورهای غربی از مدت‌های خیلی طولانی دست به اسلام هراسی و اسلام زدایی زده‌اند.

وی افزود: باتوجه به تاثیرگذاری اسلام در جوامع مختلف و گرایش جوانان به دین مبین اسلام در غرب، کشورهای اروپایی و غربی نگران توسعه و گسترش اسلام هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین ادامه داد: علی رغم اینکه اروپا و غرب ادعای دموکراسی و آزادی بیان را دارند اما می‌بینیم که با اعتقاد مردم با بدترین وضعیت مبارزه می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: رفتار متناقض غرب نه تنها در راستای آزادی نیست بلکه دموکراسی و آزادی بیان را زیر سوال می‌برد؛ اگر معتقد به آزادی و دموکراسی هستند چرا به مقدسات مردم توهین می‌کنند؟

توهین به مقدسات مردم آزادی بیان نیست

عباسپور بیان کرد: وقتی رهبران برخی کشورهای اسلامی خیلی پایبند به اعتقاداتشان نیستند و نگاه به بیگانگان و استکبار جهانی دارند نیز دشمنان هم از این وضعیت برای ضربه به اسلام سوء استفاده می‌کنند.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا ابراز کرد: دشمنان وقتی یکپارچگی کشورهای اسلامی را نمی‌بینند دست به این اقدامات می‌زنند اما امت اسلامی و سران کشورهای اسلامی در چنین شرایطی باید اقدام واحدی داشته باشند.

وی بیان کرد:در برخورد با این اقدام باید اعتراضات در کشورهای مختلف صورت گیرد و این کشورها تهدید و تحریم شوند به طوری که روابط تجاری و خرید کالا و محصولات از آنها ممنوع و مراودات بین‌المللی با آنها کاهش یابد.

سران برخی کشورهای اسلامی زیر چتر استکبار هستند

این مسئول تاکید کرد: تا زمانی که برخی کشورهای اسلامی زیر چتر استکبار جهانی هستند، دشمنان از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با اشاره به منشا بروز چنین اتفاقاتی افزود: متاسفانه صهیونیست‌ها در این کشورها تاثیرگذار بوده و در طراحی و اجرای چنین حرکت‌های شیطانی نقش دارند.

عباسپور با اشاره به اینکه اسلام هراسی و ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی از اهداف صهیونیست‌هاست؛ گفت: صهیونیست‌ها با رسانه‌هایی که در اختیار دارند با تبلیغات منفی باعث تحریک جوانان و بروز چنین وقایعی می‌شوند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان