۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حضور پرگل تیم ملی فوتسال در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا
کد خبر: ۳۵۷۱۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱ ساعت: ۱۱:۲۸ ↗ لینک کوتاه

ورزشکار قزوینی از اولین حضور در مسابقات ملی می‌گوید؛

حضور پرگل تیم ملی فوتسال در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا

مرتضی عزتی گفت: تیم ملی فوتسال در بازی اول خود مالدیو را با نتیجه ۱۷ بر ۰ شکست داد و در بازی بعدی ترکمنستان را با ۳ گل پشت سر گذاشت و در رقابت نهایی با تیم ملی قرقیزستان که میزبان مسابقات بود با کسب نتیجه ۸ بر ۱ پیروز میدان شد.

حضور پرگل تیم ملی فوتسال در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی با اقتدار در مرحله مقدماتی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا رقبای خود را مغلوب کرد که دو فوتسالیست خوب استان هم ملی پوشان را همراهی کردند.

سعید مومنی سنگربان و مرتضی عزتی دو فوتسالیست خوب استان بودند که در این مسابقات تیم ملی را همراهی کردند.

ملی پوشان در این رقابت ها مقابل تیم های مالدیو ، ترکمنستان و قرقیزستان صاحب برتری شدند و موفق شدند با اقتدار جواز حضور در مرحله نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا را کسب کنند.

مرتضی عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار کرد: با وجود اینکه تیم ملی از کادر فنی و بازیکنان جدیدی تشکیل شده است اما در تمرینات عملکرد خوبی داشتیم و هماهنگی ما در مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا منجر به نتایج رضایت بخشی شد.

وی افزود: تیم ملی فوتسال در بازی اول خود مالدیو را با نتیجه 17 بر 0 شکست داد و در بازی بعدی ترکمنستان را با 3 گل پشت سر گذاشت و در رقابت نهایی با تیم ملی قرقیزستان که میزبان مسابقات بود با کسب نتیجه 8 بر 1 پیروز میدان شد.

این ملی‌پوش قزوینی با اشاره به اولین حضور رسمی خود در بازی‌های تیم ملی گفت: در این مسابقات بیشتر بازیکنان اولین حضور رسمی خود در تیم ملی را تجربه می‌کردیم با این وجود تمام سعی خود را به کار بردیم تا مورد قبول کادر فنی و مربیان واقع شویم.

عزتی ادامه داد: هدف بعدی من حضور در جام ملت‌های آسیاست که در شهریرورماه برگزار خواهد شد و امیدوارم بتوانم با ارائه بهترین عملکرد خود در بازی‌های دوستانه و اردوها نظر مربیان و کادر فنی را جلب کنم و در لیست نهایی قرار بگیرم.

وی در پایان با بیان اینکه در مراحل سخت خداوند همواره یاری رسان بوده است، بیان کرد: همیشه قبل از حضور در مسابقات از خداوند کمک می‌خواهم و سعی می‌کنم حتی در مسابقات هم روزه خود را بگیرم و به این واسطه برای انجام یک رقابت جدی آماده شوم.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان