۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری مسابقات جام رمضان والیبال در قزوین
کد خبر: ۳۵۷۰۱۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۲۳ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت والیبال استان خبرداد

برگزاری مسابقات جام رمضان والیبال در قزوین

اسدالله شاهمرادزاده گفت: رقابت‌ها جام رمضان با حضور ۱۶ تیم در دو قالب ۹ تیم ۵ نفره و ۷ تیم ۶ نفره در رده سنی آزاد در حال پیگیری است.

برگزاری مسابقات جام رمضان والیبال در قزوین
اسدالله شاهمرادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به شروع مسابقات جام رمضان والیبال استان اظهار کرد: مسابقات با عنوان اصلی جام رمضان و با گرامیداشت پیشکسوت، مربی، بازیکن و داور قزوینی غلامرضا دانشور و بزرگداشت زنده یاد ابوالحسن درافشانی بازیکن به نام استان در سالن بعثت برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور 16 تیم در دو قالب 9 تیم 5 نفره و 7 تیم 6 نفره در رده سنی آزاد در حال پیگیری است.
 
دبیر هیئت والیبال قزوین با اشاره به کیفیت بالای مسابقات گفت: رقابت‌های 5 نفره فقط با حضور بازیکن‌های استانی، لیگ برتر و دسته یک کشور و مسابقات 6 نفره باحضور بازیکنانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری مسابقات در قالب دو تیم منجر به رشد سطح کیفی بازی‌ها می‌شود؛ ادامه داد: باوجود یک وقفه دوساله در برگزاری جام رمضان خوشبختانه شاهد بازی‌های خوبی بوده‌ایم و اکنون 30 بازیکن از لیگ برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور در مسابقات 6 نفره به رقابت می‌پردازند.
 
شاهمرادزاده با بیان اینکه این مسابقات تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و فقط در شب‌های احیا تعطیل است؛ تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در روزهای پایانی مسابقات، ظرفیت سالن بعثت به دلیل استقبال مردم جوابگو نیست و بنابراین رقابت‌ها در سالن شهید بابایی قزوین پیگیری می‌شود.

وی در پایان از تماشای مسابقات جام رمضان والیبال بدون فروش بلیط و با الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عموم مردم خبر داد.

گفتنی است که مسابقات هرشب و در ساعت 21 آغاز می‌شود.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان