۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین این‌بار خبری از فرش قرمز و باقالی‌پلو با ماهیچه نیست؟!
کد خبر: ۳۵۶۹۹۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۲۱ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

به بهانه سفر رییس جمهور به استان قزوین؛

این‌بار خبری از فرش قرمز و باقالی‌پلو با ماهیچه نیست؟!

یک فعال مجازی در صفحه اینستاگرام خودش به روایتی از سفر حسن روحانی در قزوین پرداخته و آن را با سفرهای اخیر رییس‌جمهور دولت سیزدهم به مقایسه گذاشته است.

این‌بار خبری از فرش قرمز و باقالی‌پلو با ماهیچه نیست؟!
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، برخی شنیده‌ها از احتمال سفر استانی رییس‌جمهور دولت سیزدهم در هفته جاری خبر می‌دهند.
رسول ملاحسنی در صفحه اینستاگرام خودش به روایتی از سفر حسن روحانی در قزوین پرداخته است.

این فعال مجازی نوشت:
پرده اول: از شب قبل نیروهای مراقبت و چک و خنثی در اطراف سالن همایش مرکز تربیت معلم حاضر شده بودند، به نظر میرسید همه چیز برای برگزاری همایش فردا مهیاست
اوایل شب بود که مسئول تشریفات که از تهران و دفتر ریاست جمهوری مهمان ما بود همه چیز را کنترل کرد و گفت همه چیز خوب است الا دمای سالن!
رییس جمهور فقط باید در فلان دما سخنرانی کند و لازم است هر چه سریعتر سیستم سرمایش داخل سالن تقویت شود!
این شد که آن ساعت از شب مسئولین استانی پیگیر شدند که یک کولر گازی بزرگ در سالن نصب و بلافاصله هم روشن شود تا دمای سالن هر چه سریعتر به دمای گفته شده برسد آن هم فقط برای همایش یکی دو ساعته!
تقریبا همه چیز درست شده بود که مسئول مربوطه مسیر ورودی رییس جمهور به سالن که از درهای پشت سن بود را چک کرد و گفت دقیقا از جایی که رییس جمهور از ماشین پیاده میشود تا خود سالن باید فرش قرمز پهن باشد و اگر این اتفاق نیفتد ممکن است ایشان از ماشین پیاده نشوند!!
ساعت دوازده شب بود که دیدم مدیر و کارگرهای یکی از فروشگاه های معتبر فرش قزوین مشغول برش و نصب فرش های قرمز در مسیر ورودی هستند!
بگذریم از این که وقتی رییس جمهور آمدند شنیدم به همه هیئت همراه و مسئولین و مدعوین باقالی پلو با ماهیچه دادند و چند روزی استان درگیر تهیه این همه ماهیچه برای یک مهمانی خاص بود!

پرده دوم: خبر رسیده که آخر هفته باز هم رییس جمهور مهمان استان ماست، اما نه کسی دغدغه فرش قرمز دارد نه کسی دنبال ماهیچه است نه حتی شانتاژ خرج هشتصد میلیونی سفر به استان قبل در بین مردم خریدار داشته است، همه به این فکر می کنند رییس جمهور را کجای استان ببرند که مشکلات را بیشتر از نزدیک ببیند!
به راستی که فرق می کند چه کسی رییس جمهور باشد و به چه کسی رای داده باشیم.

پ ن: در جمعی گفتم اصلاح طلبان چه بخواهند چه نخواهند باید پاسخگوی هشت سال عملکرد رییس جمهورشان باشند!
اصلاح طلبی جواب داد روحانی گزینه اصلاح طلبان نبود ما مجبور شدیم از بین گزینه های موجود از روحانی حمایت کنیم
گفتم سال ۹۲ گزینه اصلاح طلبان عارف بود، سال ۹۶ هم جهانگیری، هر دو هم که تاییدیه شورای نگهبان را گرفته بودند و هر دو هم که نیروهای تاپ اصلاح طلب هستند ولی مجبورشان کردید استعفا بدهند، می دانید چرا؟ چون درد مردم مهم نبود، رسیدن به قدرت مهم بود و شما با هیچ مهره‌ای بهتر از روحانی نمی‌توانستید سر مردم کلاه بگذارید و رأیشان را بگیرید و بعد حتی حاضر نباشید به اندازه یک فریم! ‌با این مردم همنشین باشید و پای صحبت هایشان بنشینید.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان