۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری مسابقات جام رمضان بسکتبال در قزوین
کد خبر: ۳۵۶۹۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۲۲ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت بسکتبال استان خبر داد

برگزاری مسابقات جام رمضان بسکتبال در قزوین

امید حمیدی گفت: مسابقات جام رمضان که شب‌های فرد و پس از افطار در سالن شهید بابائی قزوین برگزار می‌شود تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری مسابقات جام رمضان بسکتبال در قزوین
امید حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان اظهار کرد: باتوجه به اینکه شیوع کرونا در دوسال گذشته شرایط برگزاری مسابقات بسکتبال جام رمضان را سخت کرد، امسال برای اجرای هرچه بهتر این مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
 
وی با اشاره به حضور 10  تیم از سراسر استان در این رقابت‌ها افزود: این مسابقات که در شب‌های فرد و در سالن شهید بابائی قزوین برگزار می‌شود، تا 17 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

دبیر هیئت بسکتبال استان با بیان اینکه مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: تماشای رقابت‌ها به صورت حضوری و با تعداد کم تماشاگران انجام می‌شود.

حمیدی تاکید کرد: باتوجه به اینکه ریاست هیئت بسکتبال به برگزاری مسابقات رده‌های پایه در دوران شیوع کرونا اعتقاد داشت، شاهد افت چندانی در کیفیت رقابت‌ها و آمادگی جسمانی ورزشکاران نبودیم و مسابقات جام رمضان هم با وجود دوری دوساله ورزشکاران از رقابت‌ها با کیفیت خوبی پیگیری می‌شود.

بسکتبال استان از حضور در لیگ برتر کشور محروم شد

این مسئول با اشاره به بهبود وضعیت بسکتبال استان عنوان کرد: تعویض کفپوش خانه بسکتبال استان، حضور در مسابقات قهرمانی کشور، پرداخت بخشی از هزینه‌ها و پاداش‌ بازیکنان لیگ برتری بسکتبال تیم شهرداری قزوین در بخش بانوان و آقایان و حمایت از مسابقات رده‌های پایه از جمله این اقدامات بوده است.

وی تصریح کرد: شورا و شهرداری قزوین در سال‌های گذشته به خوبی از تیم‌‌های بسکتبال لیگ برتری استان حمایت می‌کرد اما در حال حاضر نظر مساعدی نسبت به تیم‌داری حرفه‌ای در لیگ برتر وجود ندارد.
 
حمیدی افزود: عدم حمایت مسئولین و نبود اسپانسر باعث از دست رفتن سهمیه حضور بسکتبال استان در لیگ برتر کشور شد و اکنون برای جذب حامی تلاش می‌کنیم.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از توجه ریاست هیئت بسکتبال استان و بهبود وضعیت بسکتبال در قزوین برای آینده این ورزش ابراز امیدواری کرد.
 
انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان