۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حادثه خونین در حرم مطهر رضوی ماحصل نقشه‌های شوم امریکایی و صهیونیستی است
کد خبر: ۳۵۶۹۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۱۷ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حادثه خونین در حرم مطهر رضوی ماحصل نقشه‌های شوم امریکایی و صهیونیستی/ وحدت مسلمانان خاری در چشم دشمنان است

آیت الله عابدینی گفت: مقاومت اسلامی به برکت وحدت و انسجام مسلمانان با عزت و اقتدار هر روز پیشرفت می‌کند که باعث عصبانیت دشمنان می‌شود و این عصبانیت را با چنین اقدامات خبیثانه‌ای بروز می‌دهند.

حادثه خونین در حرم مطهر رضوی ماحصل نقشه‌های شوم امریکایی و صهیونیستی است
آیت الله عبدالکریم عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به حادثه هتک حرمت روحانیت در حرم مطهر رضوی و شهادت یک روحانی اظهار کرد: ما در این روزهای اخیر شاهد دو واقعه هستیم که یکی به شهادت رسیدن دو روحانی اهل سنت در گنبدکاووس و دیگری هم به شهادت رسیدن یک روحانی و مجروح شدن دوتن در حرم مطهر رضوی است.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که هر دو واقعه از یک منبع شیطانی طراحی می‌شود و در هر دو اتفاق دشمنان به دنبال ضربه به اتحاد و برادری و انسجام مسلمانان هستند.

صهیونیست‌ها و مستکبران درصدد ضربه به وحدت مسلمانان هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: امروز اقشار مختلف مردم، گرایش‌های مختلف سیاسی و مذاهب گوناگون اهل سنت و شیعه همه باهم برادر هستند و به صورت هم‌افزا در مقابل استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: مقاومت اسلامی به برکت وحدت و انسجام مسلمانان با عزت و اقتدار هر روز پیشرفت می‌کند که همین امر باعث عصبانیت دشمنان شده و بغض و کینه خود را با چنین اقدامات خبیثانه‌ای بروز می‌دهند.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: این اتفاقات نشانه عصبانیت صهیونیست‌ها و مستکبرانی است که عواملشان را برای شیطنت‌‌هایی از این قبیل وامی‌دارند تا با ایجاد اختلاف، مسلمانان را به جان هم بیندازند.

وی تصریح کرد: همه ما باید نسبت به حفظ وحدت بین آحاد مسلمان توجه کرده و یقین بدانیم که دشمن همان طور که تاکنون راه به جایی نبرده از این پس هم راه به جایی نخواهد برد.

امروز دوران افول استکبار امریکایی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: در دوران افول استکبار امریکایی به سر می‌بریم و زمینه‌ها برای برچیده شدن نظام منحوس صهیونیستی مهیا است و باید یقین بدانند که نسخه قرانی عصبانیت آنها فقط همانی است که خداوند فرمود؛ "قُل موتوا بِغَيظِكُم"  لذا دشمنان جز اینکه از عصبانیتشان بمیرند راه چاره‌ای ندارند.

آیت الله عابدینی در پایان گفت: هر روز باید مراقب وحدت و انسجام اقشار مختلف و مذاهب گوناگون باشیم چراکه با این انسجام و برادری است که کارها را پیش می‌‌برد و دشمنان به طور یقین محکوم به شکست خواهند بود.

انتهای پیام/ 1300  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان