۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین منصوب شد
کد خبر: ۳۵۶۸۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۱۵ ساعت: ۱۳:۲۱ ↗ لینک کوتاه

دقایقی پیش؛

مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین منصوب شد

طی حکمی از سوی حاجی خانی مشاور استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری و رئیس هیأت مدیره شرکت  نمایشگاههای بین المللی استان قزوین ، احمد خورگامی به سمت مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین منصوب شد.

مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین منصوب شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، با صدور حکمی از سوی مهدی حاجی خانی  مشاور استاندار و مدیر عامل سازمان همیاری و  رئیس هیأت مدیره شرکت  نمایشگاههای بین المللی استان قزوین ،  احمد خورگامی  به عنوان مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین منصوب شد. حاجی خانی ضمن اهداء حکم احمد خورگامی برای وی در این سمت آرزوی موفقیت نمود و همچنین از زحمات علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل سابق نیز تقدیر کرد.
 
متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای احمد خورگامی
سلام علیکم
با عنایت به جلسه مورخ 11/01/1401 هیأت مدیره شرکت نمایشگاههای بین المللی و به استناد بند 3 مواد 37 و 38 اساسنامه شرکت جنابعالی به مدت 1 سال به عنوان مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین منصوب می گردید.

توسعه کیفی نمایشگاهها در جهت تبدیل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین به نمایشگاه شناخته شده در سطح کشور و بین الملل و همچنین توسعه فضای فیزیکی سالن های نمایشگاهی از مهمترین مأموریتهای شما در سال آتی خواهد بود.
امید است با استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت موفق و موید باشید.

مهدی حاجی خانی
مشاور استاندار و مدیر عامل سازمان همیاری و  رئیس هیأت مدیره شرکت  نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان