۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین وضعیت واکسیناسیون رانندگان در سفرهای نوروزی رصد می‌شود 
کد خبر: ۳۵۶۵۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ساعت: ۸:۲۲ ↗ لینک کوتاه

سرپرست معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین:

وضعیت واکسیناسیون رانندگان در سفرهای نوروزی رصد می‌شود/ تنها ۴۰درصد از جمعیت استان دوز سوم را دریافت کردند

ابوالحسن کبیری در توضیح چگونگی بررسی وضعیت واکسیناسیون مسافران نوروزی گفت: رصد واکسیناسیون سرنشینان خودروها در ایام نوروز غیرمنطقی بوده و ملاک اصلی تأیید واکسیناسیون رانندگان است.

وضعیت واکسیناسیون رانندگان در سفرهای نوروزی رصد می‌شود 
ابوالحسن کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: آمار و ارقام نشان می‌دهد میزان بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در استان رو به کاهش و آمار فوتی در برخی از شهرستان‌ها صفر است.

وی افزود: باتوجه به اینکه شرایط ابتلای افراد به کرونا در استان رو به کاهش بوده وضعیت سه شهرستان البرز، بوئین‌زهرا و آوج به لحاظ کرونایی زرد و قزوین و آبیک نارنجی است.

این مسئول ادامه داد: مقایسه آمار فوتی‌های ناشی از کرونا به صورت هفتگی نشان می‌دهد این میزان رو به کاهش است.

سرپرست معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین گفت: باتوجه به وضعیت کاهش آمار کرونا در حوزه‌های مختلف سعی کردیم مصوبات ستاد ملی کرونا از جمله تزریق دو دُز واکسن برای سفرهای نوروزی را در نظر بگیریم.

کلاس‌های درس حضوری فعالیت می‌کنند
 
کبیری در توضیح چگونگی بررسی وضعیت واکسیناسیون مسافران نوروزی یادآور شد: رصد واکسیناسیون سرنشینان خودروها در ایام نوروز غیر منطقی بوده و ملاک اصلی تأیید واکسیناسیون رانندگان است.

وی اذعان کرد: براساس دستور رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا تمامی کلاس‌های مراکز آموزشی دولتی اعم از مدارس و دانشگاه‌ها به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

40 درصد از جمعیت قزوین دز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند

این مسئول یادآور شد: با توجه به وضعیت زرد استان قزوین به لحاظ کرونایی حضور 60 درصد افراد در دو شیفت برای مدارس به صورت رسمی ابلاغ شده است و جزئیات بیشتر این شرایط به ظرفیت مدارس مربوطه بستگی دارد.

کبیری در پایان گفت: با توجه به نزدیکی شب عید و ازدحام جمعیت در این ایام، تأکید ما بر تزریق دُز سوم واکسن است و تنها 40 درصد جمعیت استان این نوبت از واکسن را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/4006

 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان