۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۲۷ درصد از جمعیت استان قزوین را جوانان تشکیل می‌دهند
کد خبر: ۳۵۶۴۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۶:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

۲۷ درصد از جمعیت استان قزوین را جوانان تشکیل می‌دهند/ خانه جوان در استان احداث می‌شود

علی لطفی ۲۷ درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: خانه جوان استان در منطقه پونک و به نام سردار شهید سلیمانی احداث می‌شود.

۲۷ درصد از جمعیت استان قزوین را جوانان تشکیل می‌دهند
به گزارش خبرنگار صبح قزوین؛ علی لطفی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در محل اداره کل ورزش و حوانان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۰ تاکنون ۱۰۹ مجوز برای سازمان‌های مردم نهاد جوان در استان صادر شده است که در حال حاضر ۸۳ سمن دارای مجوز فعالیت هستند.

وی افزود: بر اساس شاخص‌های ابلاغی وزارتخانه باید ۶۵ سمن در استان داشته باشیم که درحال حاضر تعداد بیشتری از این رقم ابلاغی در استان فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: ۲۷ درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند و حمایت از برنامه‌های جوانان به این هفته محدود نمی‌شود.

خدمات رایگان در هفته جوان ارائه می‌شود

این مسئول افزود: برنامه‌های هفته جوان که شامل پرداخت تسهیلات، نظارت بر پرداخت وام ازدواج، کاهش آسیب‌ها و مشاوره پیش از ازدواج برای جوانان است در طول سال اجرا می‌شود.

لطفی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته جوان از ۱۹ تا ۲۶ اسفندماه، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، در اختیار قرار دادن سالن‌های ورزشی به صورت نیم بها یا رایگان، غبارروبی گلزار شهدا با حضور جوانان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تهیه بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات مشاوره رایگان در هفت مرکز مشاوره و ازدواج استان، برگزاری محافل انس با قرآن در تمامی شهرستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا در هر شهرستان و برگزاری جشن ویژه هفته جوان از جمله این برنامه‌ها است.

این‌ مسئول در پایان از احداث خانه جوان استان را در منطقه پونک و به نام سردار شهید سلیمانی خبر داد.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان