۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جشنواره بزرگداشت روز جوان در استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۶۴۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۵:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اداره ورزش و جوانان قزوین:

جشنواره بزرگداشت روز جوان در استان قزوین برگزار می‌شود

عباس علایی مقدم گفت: جشنواره جوان حضرت علی اکبر (ع) که به مدت دوسال و به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد، امسال در استان برگزار خواهد شد و از جوانان برتر هر شهرستان تجلیل به عمل خواهد آمد.

جشنواره بزرگداشت روز جوان در استان قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ عباس علایی مقدم ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت در حوزه جوانگرایی، توجه به جوانان در اولویت ما قرار دارد.

وی افزود: روحیه انقلابی و ریسک‌پذیری وجه تمایز جوانان است و آنها به خوبی می‌توانند نیازها و مسائل کشور را پیش ببرند.

استفاده از نیروی جوان در بدنه دولت

مدیرکل اداره ورزش و جوانان قزوین گفت: همانطور که در بدنه دولت شاهد استفاده از جوانان هستیم ما نیز سعی کرده‌ایم در اداره امور از نیروهای جوان بهره ببریم.

این مسئول با بیان اینکه همه مشکلات و نیازهای جوانان در هفته جوان خلاصه نمی‌شود؛ ابراز کرد: در این هفته تقویت افکار عمومی و تلاش برای رفع مشکلات جوانان، توانمندسازی و ارتقای روحیه آنها در اولویت قرار دارد.

علایی‌مقدم با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مشاوره به مناسبت هفته جوان افزود: در این هفته علاوه بر برگزاری مسابقات، سازمان‌های مردم‌نهاد جوان نیز برنامه‌های تدوین شده خود را اجرا خواهند کرد.

معرفی جوانان نخبه استان در جشنواره جوان

وی اعلام کرد: از دستگاه‌های مختلف خواسته‌ایم جوانان خلاق، نخبه و صاحب فکر در بخش‌های مختلف را به ما معرفی کنند تا در شورای داوری آنها را بررسی کنیم.

این مسئول افزود: پس از بررسی این افراد، از جوانان خلاق و نخبه‌ای که در بازه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال هستند در ستاد ساماندهی امور جوانان و جشنواره جوان تجلیل به عمل خواهد آمد.

علایی مقدم در پایان گفت: با همه تنگناها و مشکلاتی که وجود دارد دولت پرداخت خوبی در حوزه تسهیلات وام ازدواج داشته که نشانگر توجه این دستگاه به حوزه جوانان است.

عباس علایی مقدم در این نشست، از برگزاری جشنواره جوان حضرت علی اکبر (ع) که به مدت دوسال و به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده بود خبر داد.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان