۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین چندین سایت رسمی رژیم صهیونیستی هدف حملات سایبری قرار گرفت
کد خبر: ۳۵۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

چندین سایت رسمی رژیم صهیونیستی هدف حملات سایبری قرار گرفت

رسانه‌های اسرائیلی از حمله گسترده سایبری به چندین سایت رسمی رژیم صهیونیستی از جمله سایت وزارت جنگ این رژیم خبر دادند.

چندین سایت رسمی رژیم صهیونیستی هدف حملات سایبری قرار گرفت
به گزارش صبح قزوین به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص ،رسانه‌های صهیونیستی از حمله سایبری گسترده به چندین سایت رسمی رژیم صهیونیستی در ساعتهای اخیر خبر می‌دهند.
به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، سایت دفتر نخست وزیر اسرائیل، سایت بازار بورس تل‌آویو و سایت وزارت جنگ اسرائیل هدف این حمله گسترده سایبری قرار گرفته‌اند.
  شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که سایت موساد نیز در این حمله از کار افتاده است.
برخی گزارش‌ها وسعت حملات را بیشتر عنوان کرده و گفته‌اند دهها سایت رسمی اسرائیل از کار افتاده‌اند که پس از چند ساعت به حالت عادی بازگردانده شده‌اند.
گزارش‌ها حاکی است این عملیات که ترتیب‌دهندگان آن به آن نام «Operation Israel» داده‌اند صدها آدرس ایمیل و گذرواژه را هم افشا کرده‌اند.
  سایت خبری المنار نیز گزارش داد که هکرهای فلسطینی و اردنی بیش از ۴۰ هزار صفحه اسرائیلی را در فیس‌بوک هک کرده‌اند.
سازمان‌دهندگان این حمله سایبری گفته‌اند این اقدام را در اعتراض به سیاست‌های اسرائیل در غزه و کرانه باختری انجام داده‌اند.
آنها همچنین تهدید کرده‌اند در «بزرگترین پیکار اینترنتی تاریخ بشر، اسرائیل را از اینترنت محو خواهند کرد.
» این گروه در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت خود قرار داده‌اند خطاب به اسرائیل نوشته‌اند: «شما از نقض گسترده حقوق بشر دست برنداشته‌اید.
شهرک‌سازی‌های غیرقانونی را متوقف نکرده‌اید؛ به پیمان آتش‌بس بی توجه بوده‌اید و نشان داده‌اید که احترامی برای قوانین بین‌المللی قائل نیستید.
» گزارش‌ها حاکی است هکرها روی وب‌سایت‌های هک شده تصاویر برخی از زندانیان و فعالان فلسطینی را قرار داده‌اند: «سامر العیساوی» زندانی فلسطینی که از مدتها پیش اقدام به اعتصاب غذا کرده است، «میسره ابوحمیده» که در زندان اسرائیل به شهادت رسید و «عماد مقنیه»، از فرماندهان حزب‌الله، افرادی بوده‌اند که تصاویر آنها روی وب‌سایت‌های هک شده قرار گرفته‌اند.
علاوه بر این، اسامی و آدرس ایمیل 1500 نفر که گفته می‌شود از جاسوسان موساد هستند، روی  سایت Google Doc قرار گرفته است.
برخی گزارش ها حاکی است که شدت این حمله به حدی بوده که اسرائیل برای مقابله با حملات سایبری از آمریکا و اتحادیه اروپا درخواست کمک کرده است.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان