۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین اعزام یکهزار دانشجوی قزوینی به اردوی راهیان نور
کد خبر: ۳۵۶۳۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۱:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد

اعزام یکهزار دانشجوی قزوینی به اردوی راهیان نور

عباس کاظمی گفت: یکهزار نفر از دانشجویان استان قزوین در دوره ۵ الی ۸ روزه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که ۶۰ درصد این آمار شامل بانوان و ۴۰ درصد شامل آقایان است.

اعزام یکهزار دانشجوی قزوینی به اردوی راهیان نور
عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به اعزام گروه‌های بسیج دانشجویی استان به مناطق عملیاتی کشور اظهار کرد: اردوی راهیان نور در دو مرحله ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور در مجموعه دانشگاه‌های استان براساس سهمیه‌ مشخص شده از مراکز دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، افزود: زمان برگزاری این اردو در 16 الی 21 اسفندماه ویژه برادران و 21 الی 26 اسفند ویژه خواهران است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: مناطق عملیاتی مورد بازدید دانشجویان شامل شلمچه، هویزه، یادواره والفجر 8، فکّه و در صورت فراهم شدن مقدمات لازم کانال کمیل است.

واکسیناسیون شرط ورود به اردوی راهیان نور دانشجویی

کاظمی یادآور شد: یکهزار نفر از دانشجویان استان قزوین در دوره 5 الی 8 روزه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که 60 درصد این آمار شامل بانوان و 40 درصد شامل آقایان است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی موجود تصریح کرد: شیوه‌نامه‌های بهداشتی به طور حداکثری رعایت ‌می‌شود و دانشجویانی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که دو دُز واکسن و مشمولان نوبت سوم واکسن را دریافت کرده باشند.
 
راهیان نور یکی از جدی‌ترین خاکریزهای پدافند در برابر هجمه‌های دشمن است

این مسئول گفت: کد ملی دانشجویان در سامانه‌ای ثبت می‌شود و این سامانه به مرکز بهداشت وزارت بهداشت متصل است تا اطلاعات فرد از جمله واکسیناسیون را رصد کند.

کاظمی با اشاره به اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری عنوان کرده‌اند نیز این اردوها گنجینه دفاع مقدس و یکی از جدی‌ترین خاکریزهای پدافند در برابر هجمه‌های دشمن است.

وی در پایان عنوان کرد: اردوی راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی فراگیری است که هویت حقیقی ملی ایرانی را به نسل‌های جدید در برابر هجمه جنگ نرم منتقل می‌کند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان