۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین اختصاص ۳۵۰ میلیارد برای بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین
کد خبر: ۳۵۶۲۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۹ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

به دنبال پیگیری محمدبیگی از وزیر بهداشت؛

اختصاص ۳۵۰ میلیارد برای بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین

۳۵۰ میلیارد ریال برای بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در بودجه ۱۴۰۱ اختصاص یافته است.

اختصاص ۳۵۰ میلیارد برای بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در دیدار چندی پیش خود با دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت و درمان و معاونت توسعه این وزارتخانه، با اشاره به مطالبات به حق استان قزوین در حوزه بهبود زیرساخت‌های حوزه درمان و سلامت گفت: پیگیری‌های مستمری برای تسریع در روند ساخت بیمارستان مهم و حیاتی ۷۰۰ تختخوابی قزوین در طول یک سال گذشته انجام شده، خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجمع نمایندگان و مسئولان استانی در بودجه ۱۴۰۱ اعتباری معادل ۳۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مطالبه جدی بنده از دولت سیزدهم این است که این پروژه به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و در سفر آتی هیئت دولت به استان قزوین به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی، اعتبار ویژه برای آن اختصاص یابد.

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت در پاسخ به این مطالبه دکتر محمدبیگی اعلام کرد: پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به عنوان یکی از پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت به استان قزوین در نظر گرفته خواهد شد.

در این نشست با مطالبه دکتر محمدبیگی مقرر شد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرکز تکامل کودکان و فاز الحاقی اورژانس بیمارستان قدس اختصاص یابد.

همچنین برای تکمیل سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز اعتباری معادل معادل ۱۵ میلیارد ریال تخصیص یافت.

پیگیری احقاق حقوق و مطالبات مدافعان سلامت و سیاست‌گذاری های لازم برای اجرای قانون حمایت از خانواده از دیگر موضوعات مورد پیگیری دکتر محمدبیگی از وزیر بهداشت بود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان