۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین طرح تشدید نظارت بر اماکن خدمات گردشگری در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۵۶۲۲۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۸ ساعت: ۱۵:۳ ↗ لینک کوتاه

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان:

اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن خدمات گردشگری در قزوین/ طرح تا پایان تعطیلات نوروز۱۴۰۱ ادامه دارد

نادر محمدی گفت: طرح تشدید نظارت بر فعالیت اماکن و تاسیسات خدمات گردشگری استان با هدف ارائه خدمات کیفی مطلوب به گردشگران اجرا می‌شود.

طرح تشدید نظارت بر اماکن خدمات گردشگری در قزوین اجرا می‌شود
نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به طرح تشدید نظارت بر اماکن خدمات گردشگری قزوین اظهار کرد: این طرح با هدف ارایه خدمات کیفی مناسب و مطلوب به گردشگران و میهمانان نوروزی و استفاده کنندگان از خدمات اماکن حوزه گردشگری اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح نحوه ارسال اطلاعات گردشگران به سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری، رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله و پیشگیری از کرونا، رعایت نرخنامه ها مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: بازرسان این طرح از واحدهای پذیرایی بین راهی، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، هتل‌ها، میهمان‌پذیرها و اقامتگاه های بوم گردی و دفاتر خدمات مسافرتی بازدید می‌کنند.

این‌مسئول با بیان اینکه گردشگران و گیرندگان خدمات از تاسیسات گردشگری باید تماس های رسیدگی به شکایات را در محل دریافت خدمات رویت کنند، یادآور شد: در این بازدیدها در معرض دید قرار داشتن شماره تماس‌های رسیدگی به شکایات نیز بررسی می شود.

محمدی در پایان گفت: اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

براساس آمارهای ارائه شده، استان قزوین دارای حدود ۲۵۰ واحد تاسیسات گردشگری است از جمله بیش از ۱۰۰ مجتمع خدماتی و پذیرایی و حدود ۱۰۰ واحد اقامتگاهی است.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان