۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئولین نباید اجازه حضور نفوذی‌ها در جایگاه‌های تصمیم‌ساز را بدهند
کد خبر: ۳۵۵۸۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

مسئولین نباید اجازه حضور نفوذی‌ها در جایگاه‌های تصمیم‌ساز را بدهند

آیت‌الله اسلامی گفت: مسئولان باید شرایطی را فراهم سازند که اجازه ندهند صندلی‌های ریاست به دست نفوذی‌ها برسد و تصمیم جدی در این بین اتخاذ کنند.

مسئولین نباید اجازه حضور نفوذی‌ها در جایگاه‌های تصمیم‌ساز را بدهند
آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به حضور گسترده مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حتی مخالفان نظام نسبت به این حضور اعتراف داشته‌ و راهپیمایی روز گذشته مانند روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تکرار شد.

وی افزود: مردم با حضور در خیابان‌ها علاقه خود را نسبت به انقلاب نشان دادند و بسیاری از آنها توسط وسیله نقلیه خودروی سواری و موتور سیکلت در این مراسم شرکت کردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرنگان رهبری عنوان کرد: توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی با حضور ملت ایران خنثی می‌شود و مردم قزوین با حضور پر شکوه در مراسم ۲۲ بهمن توانستند در این مسیر گام بردارند.

شبیه خون فرهنگی نباید ملت‌های دنیا را فریب دهد

اسلامی تصریح کرد: ملت ایران روز 22 بهمن وظیفه خود را همچون همیشه انجام داده و ندای «هل من ناصر ینصرنی» رهبر را لبیک گفتند که از حضور آنها تشکر و تقدیر داریم.

وی با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی روز گذشته اذعان کرد: پیام این حضور، اطمینان و اعتماد به نظام و انقلاب است و دنیا بداند که سرزمین ایران، محل امن و آسایش است.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه امریکا و انگلیس مدافع حقوق بشر نیست، ادامه داد: ملت ایران در تمام عرصه‌ها در صحنه حضور داشته و از نظام و انقلاب اعلام پشتیبانی می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرنگان رهبری یادآور شد: تبلیغات شوم و شبیه خون فرهنگی جهان نباید ملت‌های دنیا را فریب دهد چراکه این تبلیغات در راستای تحقق اهداف خودشان و ناامن نشان دادن و تزلزل ایران است تا به واسطه آن سلاح‌های خود را در این مناطق به فروش برسانند.

کشورهای منطقه نباید به امنیت وارداتی دل ببندند

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه نباید به امنیت وارداتی دل ببندند، تصریح کرد: امریکا برای ما امنیت نمی‌خواهد بلکه به دنبال شکل‌گیری جنگ داخلی در کشورهای اسلامی و فروش سلاح‌های خود به این کشورها است.

اسلامی با اذعان بر اینکه آرامش، امنیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی پیدا کرده بود، گفت: مردم همیشه پای کار نظام و انقلاب هستند از این رو مسئولان باید نسبت به اصلاح امور معیشت مردم اقدام کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرنگان رهبری تصریح کرد: چگونه برخی مسئولان حقوق‌های نجومی را برای خود می‌پسندند اما در تأمین معیشت مردم کم‌کاری کرده و فشار اقتصادی را بر آنها تحمیل می‌کنند تا آنها از انقلاب و نظام دلسرد کنند؟

وی در پایان گفت: مسئولان باید شرایطی را فراهم سازند که اجازه ندهند صندلی‌های ریاست به دست نفوذی‌ها برسد و تصمیم جدی در این بین اتخاذ کنند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان