۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شکوه ۲۲بهمن۱۴۰۰ در دفتر انقلاب ثبت شد+ تصاویر
کد خبر: ۳۵۵۸۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

نمایی از حماسه سازی مردم قزوین؛

شکوه ۲۲بهمن۱۴۰۰ در دفتر انقلاب ثبت شد+ تصاویر

مردم استان قزوین بار دیگر در ۲۲بهمن حماسه ساز شدند.

شکوه ۲۲بهمن۱۴۰۰ در دفتر انقلاب ثبت شد+ تصاویر
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ قطار انقلاب اسلامی به 43امین بهار پیروزی رسید و مرور روزهای انقلاب بار دیگر یادآور رشادت‌های مردم ایران است که به رهبری امام خمینی(ره) برای رسیدن به قله‌های پیروزی ایثار و از خودگذشتگی کردند و برای تحقق آرمان‌های والای خود که در جهت آزادی و استقلال کشور بود نیز از پای نایستادند.


امسال هم با وجود آماجی از تبلیغات منفی دشمن در جهت تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی و تزریق تبلیغات منفی و مسموم به جامعه اما ملت بصیر، ولایی و انقلابی ایران با حضور در صحنه بار دیگر 22بهمن تماشایی را در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

استان قزوین با بیش از 3هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همواره نقش اثرگذاری در بزنگاه‌های تاریخی کشور داشته که رشادت‌های مردم این دیار در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار کلیدی بوده است و شخصیت‌ها و چهره‌های شاخصی هم در این حوزه در استان قزوین خوش درخشیده‌اند.

مراسم 22بهمن امسال هم با توجه به همه گیری کرونا به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد که استان قزوین هم از این موضوع مستثنی نبوده و مردم سطح 6شهرستان این استان، جشن ملی 22بهمن را بسیار شکوهمند به تصویر کشیدند.

از هر چهره و سلیقه‌ای در این راهپیمایی به چشم می‌خورد و از مرد و زن و پیرو جوان به صحنه آمده بودند تا نشان دهند که هیچ سدی مانع تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا نخواهد شد و بار دیگر ندای استقلال و آزادی را در برابر جهانیان سر دادند.

مردم استان قزوین در کنار مردم سراسر کشور دست رد به سینه موج تبلیغات منفی دشمن زدند و تمام نقشه‌های دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را که در جهت سود و منفعت خود با هزاران ابزار به میدان آمده‌اند را نقش بر آب کردند.
در این گزارش نمایی دیگر از حضور مردم استان قزوین در 22بهمن تماشایی را ورق می‌زنیم؛






انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان