۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رونمایی از موشک خیبرشکن نشانه اقتدار ایران است
کد خبر: ۳۵۵۸۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۵:۳۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

رونمایی از موشک خیبرشکن نشانه اقتدار ایران است/ پیروزی انقلاب اسلامی معجزه الهی بود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی با اشاره به رونمایی از موشک راهبردی خیبرشکن، گفت: رونمایی از موشک خیبرشکن بسیار بجا و معنادار بود و بسیار قوی و قدرتمند است.

رونمایی از موشک خیبرشکن نشانه اقتدار ایران است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: پیروزی انقلاب و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض میکنم که حقیقتا معجزه ای الهی بود.

وی با تبریک ولادت امام جواد (ع) تصریح کرد: امام جواد (ع) وقتی متولد شدند امام رضا (ع) فرمودند این مولودی است که از نظر برکت وجودی‌اش مانند او نداریم. همه ائمه ما برکت هستند و امام جواد در آن شرایط که سن کمی داشت، رسالت انبیاء را بر دوش گرفت.
 
امام جمعه قزوین بیان کرد: ائمه قرآن های ناطق بودند و از این منظر هم برکت محسوب می‌شوند و همه امامان و از جمله امام جواد قرآن ناطق بودند که در عالم ظلمانی ما خداوند آنها را چراغ روشن راه و زندگی ما قرار داده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: سیزدهم رجب، ولادت امام علی علیه‌السلام است که خودشان در وصف خودشان فرمودند از کوه سر به فلک کشیده من نهرها جاری است و این نهرها رود بزرگی را تشکیل می دهند.

مذاکره به معنای زمین گذاشتن آرمان‌ها نیست
 
وی افزود: همه تمدن ها در کنار رودها شکل گرفته اند و تمدن بزرگ اسلامی که رهبر فرزانه انقلاب از آن تمدن اسلامی صحبت می‌کنند، در کنار رود فرهنگ و معارف اسلامی و الهی شکل می گیرد و هر جمله امیرالمومنین (ع) یک چشمه معرفت و عرفان است.
 
آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: رسول خدا (ص) درباره امیرالمومنین(ع) فرمودند، خدا علی را مشمول رحمت قرار دهد، خدایا کاری کن همیشه حق دور علی بگردد چرا که علی و حق جدا ناپذیرند و یکی از آنها محور قرار دارد و آن علی است.

خطیب نماز جمعه قزوین افزود: به همین مناسبت روز پدر را داریم و باید قدردان پدران باشیم و باید مد نظر قرار دهیم که پدری رسول خدا(ص)، امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار(ع) معنای دیگری برای ما دارد و از همه می‌خواهیم قدر پدران و مادران را بیشتر بدانیم و نسبت به آنها مهربانی و اطاعت داشته باشیم.

وی با اشاره به رونمایی از موشک راهبردی خیبرشکن، گفت: رونمایی از موشک خیبرشکن بسیار بجا و معنادار بود و بسیار قوی و قدرتمند است. الحمدالله زمانی که گروهی از فرزندان این مملکت با اجانب مذاکره می‌کنند، گروه دیگر در تلاش برای تقویت بنیان های نظامی کشور هستند. 
 
امام جمعه قزوین اظهار کرد: رونمایی از این موشک نشان داد که ما نرفته ایم با آنها قدم بزنیم تا نظرمان عوض شود، ما در دفاع از مستضعفان عالم لحظه ای کوتاه نمی‌آییم، ما در دفاع از مظلومان یمن عقب نشینی نخواهیم کرد، ما در تحقق اراده الهی برای فراگیر کردن نور الهی، کوتاه نمی آییم و حامی مستضعفان عالم خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: اگر مذاکره و گفت‌وگو می‌کنیم، به معنای زمین گذاشتن آرمان های بلند انقلاب اسلامی نیست، بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند ما انقلاب را به همه جهان صادر می‌کنیم و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله در جهان طنین نیفکند مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما هم هستیم و این آرمان انقلاب و امام است و با این نگاه مذاکره می کنیم. مذاکره امروز با قدرت، قوت و اتکای به خدای متعال است و حتما نتایج ارزشمند خواهیم گرفت.
 
میدان ژاله و شهادت بانوان را فراموش نمی‌کنیم

وی با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف عنوان کرد: اعتکاف با حج و جمعه وجه مشترک دارد، ذکر و تقوا مثل ارکان اعتکاف، حج و نماز جمعه است و ان‌شاءالله بتوانیم از این ایام بهره کافی را ببریم.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: ایام شهادت عالم مجاهد، آیت‌الله شیخ فضل الله نوری است، همان کسی که با هر چیزی که با دین زاویه داشت، مخالف بود. همچنین ایام شهادت سید عباس موسوی دبیرکل اسبق حزب الله لبنان را نیز گرامی داریم.
 
امام جمعه قزوین گفت: ارتحال حضرت زینب (س) در ماه شریف رجب را در پیش داریم، آن بانویی که سرمایه انقلاب ما و عامل بسیار موثری در پیروزی انقلاب بود چرا که الگوی زنان جامعه ما قرار گرفتند. میدان ژاله و شهادت بانوان را فراموش نمی‌کنیم که آنها بانوان تربیت شده در مکتب حضرت زینب(س) بودند.
 
وی تصریح کرد: از حاج آقای سعیدی رییس دفتر عقیدتی نیروهای مسلح، پیشکسوت مبارز، یار امام و یاور رهبری و مجاهد در عرصه جهاد تبیین که امروز در قزوین حضور یافتند، تشکر و قدردانی می کنیم و بسیار موثر صحبت فرمودند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان