۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بخشی از مشکلات کشور ناشی از ناکارآمدی دولتمردان گذشته است
کد خبر: ۳۵۵۸۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

بخشی از مشکلات کشور ناشی از ناکارآمدی دولتمردان گذشته است

حجت‌الاسلام علی سعیدی با بیان اینکه معاندان انقلاب با اصل ولایت فقیه دشمنی دارند، عنوان کرد: امروز اگر از آمریکا سوال کنیم دشمن درجه یک شما چه کسی است، در پاسخ خواهد گفت سیدعلی خامنه‌ای؛ این انقلاب تداوم بخش انقلاب پیامبر گرامی (ص) است و تداوم آن یک امت انقلابی را می‌طلبد.

بخشی از مشکلات کشور ناشی از ناکارآمدی دولتمردان گذشته است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته شهر قزوین در مسجدالنبی (ص) اظهار کرد: قرآن با اشاره به داستان حضرت موسی(ع) که ۱۳۲ دوبار از بنی‌اسرائیل سخن به میان آورده می‌گوید: ما موسی را با معجزه فرستادیم؛ رسالت پیامبران نجات مردم از ظلمات و کفر بود.

وی با طرح این سوال که چرا قرآن انسان را به مطالعه تاریخ گذشتگان ارجاع می‌دهد، افزود: تحولات تاریخی قابل تکرار است و خداوند خطاب به پیامبر عنوان می‌کند:《 به امتت بگو اگر اشتباهات گذشتگان را تکرار کنند همان بلاهایی که بر سر بنی اسرائیل آمد بر سر آنها خواهیم آورد؛ قرآن با خطاب قرار دادن سرنوشت گذشتگان انسان‌ها را هشدار می‌دهد که بدانید تاریخ دنیا عبرت آموز است.

قانون‌مندی تاریخ وجه اشتراک ما با گذشتگان است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا تاگید کرد: خداوند با آیاتی در قرآن کریم علت پیروزی و سقوط گمراهان همواره متذکر می‌شود؛ قوم بنی‌اسرائیل پای رهبر خود ایستاده و سختی‌ها را تحمل کردند و خداوند با غرق کردن فرعون در دریا وعده‌اش را برای آنها محقق ساخت.

سعیدی یادآور شد: نقطه اشتراک ما با گذشتگان در قانون‌مندی تاریخ است و اگر امروز به درستی عمل کنیم انقلاب اسلامی مسیرش به درستی ادامه‌دار خواهد بود، البته مردم ایران تا با امروز عملکرد مناسبی داشتند اما خطر همچنان در کمین انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب همچنان نسبت به اصل ولایت فقیه مخالفت دارند، عنوان کرد: امروز اگر از آمریکا سوال کنیم دشمن درجه یک شما چه کسی است، در پاسخ خواهد گفت سیدعلی خامنه‌ای؛ این انقلاب تداوم بخش انقلاب پیامبر گرامی (ص) است و تداوم آن یک امت انقلابی را می‌طلبد.

بخشی از مشکلات کشور ناشی از ناکارآمدی دولتمردان گذشته است

این مسئول اذعان کرد: ما در میانه راه هستیم و ۸ هزار تاریخ و تجربه را در تاریخ داریم و نباید در حرکت به سمت پیشرفت خطا کرده و فریب دشمنان ما را منحرف سازد؛ تنها بخشی از مشکلات ناشی از سواستفاده دشمنان بوده اما بخش دیگر آن مربوط به کارآمدی دولتمردان گذشته است.

 سعیدی در پایان یادآور شد: اگر ملتی از ولایت فقیه دست بردارد، بدون شک گرفتار فتنه‌هایی مانند سامری دوران حضرت موسی(ع) خواهند شد؛ لذا ولایت فقیه مانع خروج و انحراف انقلاب از مسیر اصلی است.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان