۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بصیرت و هوشیاری ملت ایران موجب ناکامی دشمنان شده است
کد خبر: ۳۵۵۸۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۵۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

دشمن با ابزار رسانه‌ای برای تخریب دستاوردهای انقلاب تلاش می‌کند/ بصیرت و هوشیاری ملت ایران موجب ناکامی دشمنان شده است

لطف الله سیاهکلی گفت: امروز دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای و فضای مجازی برای گمراه کردن و تخریب دستاوردهای انقلاب تلاش می‌کند و بیش از ۲۰۰ هزار نفر از عمال دشمنان دائما در فضای مجازی یاس آفرینی می‌کنند که امید را از مردم ایران بگیرند.

بصیرت و هوشیاری ملت ایران موجب ناکامی دشمنان شده است
لطف الله سیاهکلی در حاشیه راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اظهار کرد: مردم ایران در سال ۵۷ علیه سیستم دیکتاتوری برای گسستن درهای اسارت و گشودن درب‌های آزادی قیام کرده و با حذف نظام استبدادی و استکباری، نظام جمهوری را برقرار کردند.

وی افزود: ایران جزو کشورهای تراز اول دنیا در زمینه دموکراسی است که با رای مردم همه ارکان نظام مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می‌شوند و مسئولین حاصل انتخاب مردم هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: وقتی حکومت مردمی روی کار می‌آید طبیعتا این حکومت باید نواقص و عیب‌های حکومت پیشین خود را نداشته باشد و اجازه دهد که مردم خلاقیت و نوآوری خود را در همه امور ساری و جاری کنند.

توسعه نیروی انسانی بزرگترین دستاورد انقلاب است

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از انقلاب بخش‌های زیادی از این تفکر اجرایی شده است به طوریکه نیروهای خلاق و جوان و نوآور زیادی امروز در کشور و در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند و در حقیقت توسعه نیروی انسانی بزرگترین دستاورد انقلاب است.

سیاهکلی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با احداث دانشگاه‌ها و مراکز مختلف علمی به شکوفایی خوبی رسید و این مسیر را با شتاب بالایی پیش می‌برد به طوریکه دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی و کشاورزی و سایر مباحث پس از پیروزی انقلاب بسیار چشمگیر بوده و غیرقابل قیاس با دوران قبل انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در همه حوزه‌ها رشد قابل توجهی داشته اما در بخش اقتصاد با گرانی و تورم همچنان با مشکلاتی مواجه است؛ که البته این مشکلات نیز به تصمیمات غلط دولتمردان در گذشته مربوط است که اقتصاد کشور را دولتی کردند.

این مسئول بیان کرد: همانطور که در سایر بخش‌ها مردم امور را به دست گرفته و پیشرفت‌ها را حاصل کردند در اقتصاد هم باید از این قاعده استفاده کرد زیرا هرگاه امور به دست ملت واگذار شده نتایج خوبی حاصل شده است.

وی تاکید کرد: دولتمردان باید سیاستگذاری کرده و چتر حمایتی داشته باشند و با حذف قوانین دست و پا گیر، شرایط را برای انجام هر چه بهتر فعالیت‌ها توسط مردم فراهم کنند. کار دولت تصدی گری نیست بلکه اداره امور، سیاستگذاری، نظارت و حمایت وظیفه دولتمردان است.

تلاش دشمن برای یاس‌آفرینی در بین ملت ایران

سیاهکلی ابراز کرد: دشمن در تمام زمینه‌هایی که امکان نفوذ منجر به براندازی نظام جمهوری اسلامی داشته؛ ناکام مانده است به طوری که تحلیل‌گران آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی بر این مسئله اذعان دارند که آمریکا در طول ۴۳ سال گذشته در همه سیاست‌هایی که علیه ایران به کار بسته شکست خورده است که این مهم ناشی از هوشیاری و بصیرت و دشمن شناسی ملت بیدار ایران بوده است.


وی تصریح کرد: امروز دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای و فضای مجازی برای گمراه کردن و تخریب دستاوردهای انقلاب تلاش می‌کند و بیش از ۲۰۰ هزار نفر از عمال دشمنان دائما در فضای مجازی یاس آفرینی می‌کنند که امید را از مردم ایران بگیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: دولت انقلابی، مجلس، شوراها و همه مسئولین باید خدمات خود را به مردم افزایش دهند و مردمی بودن، سالم و پاکدست و صادق بودن خود را به مردم نشان دهند که در این صورت ملت ایران بیش از گذشته از مسئولان و نظام حمایت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: برنامه رسانه‌ای در فضای مجازی برای ایجاد یاس و ناامیدی در ملت ایران نسبت به دستاوردهای انقلاب، استراتژی دشمن است و در این راستا همه انرژی و امکانات و سرمایه خود را در حوزه رسانه و فضای مجازی به کار بسته است اما مردم ایران بصیرت داشته و به فضل الهی بیشتر از گذشته نعمات انقلاب را خواهند چشید.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان