۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ملت ولایتمدار ایران پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند
کد خبر: ۳۵۵۸۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ملت ولایتمدار ایران پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند/ ایران پرچم‌دار نهضت مقابله با استکبار جهانی است

فاطمه محمدبیگی گفت: مردم ولایت‌مدار ایران در طول ۴۳ سال گذشته همواره در صحنه بودند و علی‌رغم مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی یک لحظه از آرمان‌های انقلاب دست نکشیدند.

ملت ولایتمدار ایران پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند
فاطمه محمدبیگی در حاشیه راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم دار دفاع از حقوق انسانی، اسلامی و بشری است؛ اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۳ سال پایداری و پایمردی سکاندار مقابله با سلطه، مبارزه با تبعیض، فساد و نامردی در دنیاست.

وی افزود: ایران اسلامی امروز مظهر ایستادگی در برابر ظالمین بوده و همه دنیا به این نکته واقف هستند که جمهوری اسلامی ایران استقلال، عزت و غیرت دینی خود را به هیچ امتیازی نمی‌فروشد. شهدای مدافع حرم، مدافع سلامت، شهدای انقلاب، جنگ و دفاع مقدس و شهدای ترور همگی مظهر ایستادگی ملت ایران هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: دشمنان در طول ۴۳ سال گذشته همه تلاش خود را برای مقابله با پیشرفت و توسعه ایران به کار گرفتند، از جنگ تحمیلی گرفته تا ترور و تحریم و جلوگیری از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف؛ اما با وجود همه این ترفندها هیچ وقت حرکت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی متوقف نشد.

محمدبیگی عنوان کرد: امروز در بسیاری از حوزه‌ها جزء ۱۸ کشور دنیا بوده و در برخی بخش‌ها نیز جزء چند کشور اول دنیا هستیم؛ همچنین قدرت نظامی، اقتصادی، علمی و سیاسی ایران در خاورمیانه و در دنیا مثال زدنی است ازاین‌‌رو قدرت‌های برتر دنیا پای میز مذاکره با کشور ما می‌نشینند.

توطئه‌های دشمنان نتوانست حرکت پیشرفت و توسعه ایران را متوقف کند

وی بیان کرد: امروز نقش ایران در مذاکرات منطقه‌ای و در برنامه‌ریزی‌ها و پیشرفت‌های منطقه‌ای و جهانی بی نظیر است و پیمان‌های دو جانبه و چند جانبه اقتصادی، اجتماعی، تقویت مناسبات ملی و بین‌المللی، تقویت جایگاه ایران در میان کشورهای خاورمیانه و تقویت دیپلماسی اقتصادی و سیاسی ایران در میان کشورهای مطرح دنیا باعث شده که تمامی کشورهای دوست و دشمن، به قدرت سیاسی و اقتصادی و تکنولوژیکی ایران معترف باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نقش ایران در از بین بردن داعش و حضور پیگیرانه سپاه قدس و شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ثابت کرد که ایران و ایرانی دنبال انسانیت، شرف و آزادگی و نجات بشریت بوده و برای همیشه این سمبل در جهان برای ما ایرانیان ماندگار شد.

وی تاکید کرد: امروز با توجه به اینکه نظام‌های بشری به این نتیجه رسیدند که بازگشت به ارزش‌های اخلاقی و انسانی و معنویت باید در سرلوحه کار دولت‌ها قرار بگیرد، رویکرد جهانی در حال تغییر و چرخش است و افول قدرت امریکا و صهیونیست‌ها و استکبار جهانی از این منظر نشان از سلامت و صلابت و درستی مواضع جمهوری اسلامی ایران دارد.

محمدبیگی تصریح کرد: دنیای آینده برای ایران اسلامی، دنیایی روشن و آینده‌ای درخشان خواهد بود و همچنان ایران پرچم‌دار نهضت‌های مقابله با استکبار جهانی و حمایت از مظلومان و ستمدیدگان است و نقش ایران در ثبات منطقه و در پیمان‌های اقتصادی چند جانبه و دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده این موضوع است.

افول قدرت آمریکا و استکبار جهانی نشان از درستی مواضع ایران اسلامی دارد

وی بیان کرد: بهترین نظام اجتماعی دنیا یعنی نظام ولایت فقیه را در ۴۳ سال تجربه کردیم؛ هرچند هنوز در رسیدن به آرمان‌هایی که در ابتدای انقلاب برای آن قیام کردیم، فاصله داریم اما خوشبختانه همواره در جهت اهداف انقلاب و نظام حرکت کردیم و و از ریل آرمان‌ها خارج نشدیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: این ویژگی امامین انقلاب ماست که پدرانه، مشفقانه، دلسوزانه، آینده نگرانه و خردورزانه انقلاب را مدیریت کردند و اکنون رهبری معظم انقلاب به خوبی راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: مردم ولایت‌مدار ایران در طول ۴۳ سال گذشته همواره در صحنه بودند و علی‌رغم مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی یک لحظه از آرمان‌های انقلاب دست نکشیدند و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و اجتماعی و سیاسی حتی با دادن جان عزیزان خود در برابر دشمنی‌ها مقاومت کردند.

محمدبیگی در پایان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با توجه به اینکه اکنون در پیک ششم بیماری کرونا قرار داریم که پیک خطرناکی است زیرا شدت بیماری زایی بسیار بالایی داشته و سرایت آن فوق العاده قوی‌تر از سویه‌های قبلی است لذا با تمهیدات مسئولان راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و امیدواریم حضور مردم در صحنه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان