۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین اگر لازم باشد با قدرت ایران اسرائیل نابود خواهد شد
کد خبر: ۳۵۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام موسوی موینی:

اگر لازم باشد با قدرت ایران اسرائیل نابود خواهد شد

امام جمعه محمدیه گفت: غربی ها در نشست گروه ۱+ ۵ در آلماتی به حقوق اصلی ایران واقف هستند ولی سیاست شان اجازه اعتراف به آن را نمی دهد.

اگر لازم باشد با قدرت ایران اسرائیل نابود خواهد شد

به گزارش صبح قزوین حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه، به نشست گروه 1+ 5 در آلماتی اشاره کرد و گفت: مذاکره کنندگان باید بدانند ملت ایران به هیچ قیمتی از حق مسلم خود یعنی، غنی سازی سوخت هسته ای صلح آمیز، برای پیشرفت کشور دست بر نخواهد داشت.

وی در رابطه با تحریم های آمریکا علیه ملت انقلابی ابران اسلامی اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ملت ایران از همان ابتدای انقلاب اسلامی با تهدید و تحریم شروع شد که به قول خودشان سخترین تحریم ها در سال گذشته انجام شده است که به لطف خدا وند و استقامت ملت و مسئولین نتیجه مورد نظر آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی را نداشته و نخواهد داشت.

امام جمعه شهر محمدیه در ادامه افزود: اطاعت مسئولین از اوامر و رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی، استقامت و وحدت بین مسئولین و ملت شریف ایران باعث شکست نهائی تحریم ها خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی موینی در پایان تا کید کرد: امام خمینی(ره) فرمودند:" اگر مسلمانان هر کدام یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب خواهد برد.
"، خدمت امام راحل(ره) عرض می کنیم امام روحت شاد از برکت خون شهدا ی عزیز و دعای خیر شما و عنایت امام زمان(عج) و تصمیمات و سیات های مدبرانه و دور اندیشانه مقام معظم رهبری، و تلاش دانشمندان جوان کشور، ایران اسلامی در دنیا به یک قدرتی تبدیل شده است که اگر لازم باشد اسرائیل با خاک یکسان خواهد شد.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان