۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیش‌از ۱۵هزار بسته حمایتی در قزوین توزیع شد
کد خبر: ۳۵۵۷۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۶:۵۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج)؛

بیش‌از ۱۵هزار بسته حمایتی در قزوین توزیع شد

سردار رفیعی آتانی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر؛ رزمایش توزیع ۱۵ هزار بسته حمایتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه در قزوین برگزار شد.

بیش‌از ۱۵هزار بسته حمایتی در قزوین توزیع شد
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه که عصر امروز در میدان آزادی شهر قزوین برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: رزمایش مومنانه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا در بین مومنین رواج پیدا کرد که سپاه پاسداران در این میان میزبان محبت مردم و خیرین عزیز بود.

وی افزود: تا به امروز بیش‌از ۳۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین، سپاه و بسیج در قالب رزمایش مومنانه به این امر خداپسندانه اختصاص یافته است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در آغاز جشن‌های دهه فجر امسال یک مرحله توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی را داشتیم که توسط فرمانداران در شهرستان‌ها صورت گرفت.



آتانی ابراز کرد: امروز برای دومین بار ۱۵ هزار بسته معیشتی را به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان که شامل برنج، روغن، عدس و سه کیلو مرغ است را توزیع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نیازمندان از قبل توسط فرماندهان نواحی سپاه در شهرستان‌ها شناسایی شده‌اند، اذعان کرد: این رزمایش به صورت نمادین در شهر قزوین صورت می‌گیرد اما توزیع آن در گستره استان انجام که در این راستا بیش از ۱۰۰ خودرو بارگیری و با حفظ کرامت در شب پیروزی انقلاب اسلامی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که خود را خادم ملت بداند و از خانواده‌هایی که در زمان شیوع این ویروس منحوس دچار مشکلات شدند، حمایت کند.

 
وی در پایان گفت: بار دیگر دست نیاز به سوی مومنین و‌خیرین دراز می‌کنیم که به کمک ما بشتابند و ما را در این عرصه یاری نمایند تا بتوانیم خانواده‌های بیشتری را در این طرح تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان