۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بیش از ۶۰۰ پروژه به مناسبت دهه فجر در استان افتتاح شد
کد خبر: ۳۵۵۷۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۶:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

بیش از ۶۰۰ پروژه در دهه فجر در استان افتتاح شد/ اشتغال‌زایی برای بیش از ۴ هزار نفر

منوچهر حبیبی از افتتاح بیش از ۶۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان در استان قزوین در حوزه‌های مختلف زیربنایی و عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

بیش از ۶۰۰ پروژه به مناسبت دهه فجر در استان افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین،  عصر امروز به مناسبت نهمین روز از ایام دهه فجر چند پروژه در شهرک مهرگان و شهرستان البرز با حضور مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

منوچهر حبیبی در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: امروز همه در هر مقام و ‌موقعیتی که قرار داریم، بدهکار انقلاب و امام (ره) هستیم که تبعیت از ولایت، استمرار راه امام (ره) و‌ توجه به آرمان‌های شهدا می‌تواند مقداری از این دین را از گردن ما بکاهد.

وی افزود: خدمت به مردم انقلابی که همواره در هر صحنه‌ای پیش از مسئولان حضور دارند و از انقلاب و نظام حمایت می‌کنند باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: باید بدانیم که این انقلاب دشمنان زیادی داشته و دارد که همواره در تلاش برای منحرف کردن مسیر انقلاب اسلامی هستند چراکه منافع آن‌ها را به خطر انداخته لذا با انسجام، وحدت، تبعیت از ولایت و کار برای مردم باید بتوانیم دین خود را به انقلاب، نظام و رهبری و مردم عزیز ادا کنیم.

حبیبی ضمن تقدیر از عضو هیئت مدیره مجموعه صنعتی هفت الماس عنوان کرد: این مجموعه به عنوان یک برند در حوزه صنعت کشور است که جای خوشحالی دارد که میزبان این واحد صنعتی در استان هستیم که به دور از حاشیه فعال بوده و در حوزه تولید و اشتغال نقش موثری ایفا کرده است.

وی ابراز کرد: آقای ایزدپناه( عضو هیئت مدیره مجموعه صنعتی هفت الماس) علاوه بر حوزه تولید که مقام معظم رهبری چند سال پیاپی سال را به نام تولید نام‌گذاری می‌کنند، امروز در یک حرکت ارزشمند مسئولیت اجتماعی هم‌ورود پیدا کرده و کار ارزشمندی را در یک نقطه‌ بسیار دقیق و کارشناسانه آغاز کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: آقای ایزد پناه همچنین در مورد ساخت یک مرکز درمانی نیز اعلام آمادگی کردند که ما مسئولین استان نیز با تمام‌ توان قول می دهیم که همکاری لازم را در سطح استان و شهرستان در این مسیر داشته باشیم تا این حرکت‌های خیرخواهانه گسترش پیدا کند.

حبیبی ادامه داد: از آنجایی که شهرک مهرگان در بحث فضای آموزشی نیز با مشکل مواجه است درخواست داریم داریم که آقای ایزدپناه ساخت یک مدرسه را نیز در کنار فضای بزرگ فرهنگی و ورزشی که در دستور کار خود قرار داده‌اند را تقبل کنیم تا بتوانیم مقداری از دغدغه‌های اشهرک مهرگان را در این فضا کاهش دهیم.

وی تشریح کرد: در ایام دهه فجر تعداد ۶۰۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان در حوزه‌های زیربنایی و عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت که برای ۴ هزار و ۳۹۲ نفر نیز اشتغال‌زایی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: در بخش زیربنایی ۴۷۸ پروژه، در بخش اقتصادی ۹۱ پروژه و در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز ۴۹ پروژه داشتیم که در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

حبیبی ادامه داد: در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری ۹ پروژه، افتتاح واحدهای تولیدی و صنعتی ۲۹ پروژه و دهیاری‌ها ۲۰۶ پروژه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام ۱۱ پروژه گازرسانی توسط شرکت گاز تشریح کرد: در بحث فضاهای آموزشی، ۱۶ فضای آموزشی با ۹۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان هم در این ایام دهه فجر از طریق اداره کل نوسازی و توسعه مدارس و مجمع خیرین استان اماده و تحویل مردم شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: یک اقدام ماندگار برای شهرک مهرگان توسط شخص استاندار در حال پیگیری است که مقدمات آن دراستان فراهم شده و در سطح ملی نیز نشست‌هایی با وزارت راه‌وشهرسازی برگزار و برنامه‌ریزی‌ها و‌موافقت‌های لازم صورت گرفته که چنانچه مجوز صادر شود به زودی این اتفاق رخ خواهد داد و روند خدمات ‌رسانی در شهرک مهرگان تسهیل و تسریع خواهد شد.

وی در پایان گفت: افقی که برای شهرک مهرگان پیش‌بینی شده جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است که از آنجایی که این شهرک در نزدیکی مرکز استان و شهر البرز به عنوان قطب صنعتی استان واقع شده نیازمند خدمات لازم در حوزه های مختلف، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و امنیتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان