۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن عامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است
کد خبر: ۳۵۵۷۷۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین: 

حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن عامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است

حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری با تاکید براینکه حضور آگاهانه و عزت‌مندانه مردم در راهپیمایی‌ها یکی از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است؛ گفت: دشمنان همراهی و اعتقاد مردم به نظام را در این مناسبت‌ها ارزیابی می‌کنند و مردم برای حفظ امنیت و استقلال کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوه داشته باشند.

حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن عامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است
حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری در حاشیه راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با تاکید براینکه حضور آگاهانه و عزت‌مندانه مردم در راهپیمایی‌ها یکی از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است؛ اظهار کرد: دشمنان همراهی و اعتقاد مردم به نظام را در این مناسبت‌ها ارزیابی می‌کنند؛ بنابراین مردم برای حفظ امنیت و استقلال کشور باید با حضوری هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن معادلات دشمنان را همیشه بر هم زده و امسال نیز مردم با درک حساسیت و شرایط خاص جامعه، منطقه و کشور با طراوت‌تر و پرصلابت‌تر از گذشته در این مراسم حضوری آگاهانه خواهند داشت.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: با عنایت خدا و هدایت و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و به پاس خون شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، در طول ۴ دهه گذشته کشور در عرصه‌های مختلف دستاوردهای خوبی داشته است.
 
وی اضافه کرد: باید داشته‌های خود را فریاد زده و به رخ جهانیان بکشیم و دستاوردهای انقلاب را به شکل شایسته‌ای برای آحاد مردم به ویژه جوانان معرفی کنیم.
 
دستیابی به عزت و استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب است
 
این مسئول عنوان کرد: دستاوردهای زیادی در سایه سار انقلاب به دست آمده که یکی از مهم‌ترین آن عزت و استقلال کشور و شعار انقلابیون با عنوان "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" است که امروز ما نیز باید روی این مولفه‌های ارزشمند پافشاری و ایستادگی کنیم.
 
وی عنوان کرد: در شرایط سخت کنونی و با گذر از پیچ‌ سراسر افتخار در تاریخ انقلاب، رسالت و وظیفه همگان در مقابل خون سرخ شهدا سنگین‌تر از گذشته شده و انقلاب اسلامی ایران تا دل مستضعفان عالم نفوذ کرده و بهار انقلابی را در اقصی نقاط عالم رقم زده است.
 
شهسواری بیان کرد: باید همه آحاد جامعه بنا بر وظیفه خویش با حفظ وحدت و انسجام در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های جدید با بصیرت و آگاهی ایستادگی کرده و انقلاب را که میراث گرانبهای امام و شهداست از گزند خطرات و تهدیدها مصون نگه داریم.
 
وی عنوان کرد: باید همگان نسبت به تبیین و تحلیل دستاوردهای انقلاب به ویژه برای جوانان احساس تکلیف کرده و به آن به عنوان یک وظیفه انقلابی که حتی فراتر از یک وظیفه مسئولیتی و مدیریتی است؛ بنگریم و مراقب توطئه‌های دشمن در عرصه‌های مختلف باشیم.
 
هیچ گام عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برداشته نشده است
 
شهسواری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: این بیانیه در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب از سوی مقام معظم رهبری صادر شد؛ اما متاسفانه بیانیه گام دوم در بسیاری از زمینه‌ها مظلوم و محجور واقع شده و در حد شعار باقیمانده و هیچ گام عملی برای تحقق این بیانیه برداشته نشده است.
 
وی ابراز کرد: باید دست‌اندرکاران و تصمیم گیران اداره کشور بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه و چراغ راه خود قرار دهند؛ چراکه در چله بعدی انقلاب قطعا برای خیلی از تصمیم گیری‌ها راهگشا خواهد بود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین  عنوان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می‌تواند ترجمان این فراز از جمله شهید بهشتی باشد که فرمودند "ملت ما شیشه است اگر شکسته شود برنده‌تر می‌شود".
 
وی در پایان گفت: اگر استکبار جهانی و غرب در یک اشتباه محاسباتی فکر می‌کنند که با فشار تحریم می‌توانند از ملت ایران چهره شکست خورده به نمایش بگذارند، مطمئن باشند که سخت در اشتباه هستند زیرا در شرایط سخت ملت ایران برنده‌تر می‌شوند و این بار ممکن است رگ حیات آنان یعنی رژیم صهیونیستی برای همیشه بریده شود که امیدواریم این غده سرطانی بنا بر فرمایش امام راحل برای همیشه از منطقه برچیده شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان