۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین موافق طرح شفافیت آراء و مخالف حرکت‌های پوپولیستی هستم
کد خبر: ۳۵۵۷۷۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

موافق طرح شفافیت آراء و مخالف حرکت‌های پوپولیستی هستم

لطف الله سیاهکلی گفت: با این گونه کارهای پوپولیستی مخالف هستم در حالی که طرح شفافیت روند قانونی خود را در مجلس طی می‌کند؛ بنابراین نباید سر مردم را کلاه بگذاریم چراکه ما قانون‌گذار هستیم و نباید خارج از قانون عمل کنیم.

موافق طرح شفافیت آراء و مخالف حرکت‌های پوپولیستی هستم
لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: نام من در لیست کسانی که شفافیت آراء را می‌خواهند، قرار دارد و این لیست در مجلس و در کمیسیون مربوطه در حال پیگیری است.

وی افزود: حالا دوباره برخی راه می‌افتند و مجدد لیست تهیه می‌کنند و ما که قرار نیست دنبال آدم‌ها راه بیفتیم؛ شاید مقاصد دیگری داشته باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: مجلس قاعده دارد و مراحل طرح شفافیت آراء در کمیسیون مربوطه طی می‌شود بنابراین چه دلیلی برای تهیه دوباره لیست است و به نظر می‌آید که برخی کاسب این طرح شفافیت شده‌اند!

سیاهکلی عنوان کرد: به طور کلی همه مجلس به دنبال شفافیت هستند و هر کسی مغایر با این موضوع حرف بزند، ضد مجلس انقلابی صحبت می‌کند.

وی اذعان کرد: کسانی که هر روز یک نامه تهیه کرده و در مجلس راه می‌افتند، خلاف نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس حرکت می‌کنند؛ ما مگر دنباله‌رو این آدم‌ها هستیم؟ هر کدام از نمایندگان استقلال دارند و برای یک بار حرف خود را گفته‌ایم که موافق شفافیت هستیم و قبول داریم.

این نماینده مجلس گفت: شفافیت از مجلس شروع می‌شود و در قالب قانون‌مندی روی کار می‌آید و مصوب می‌شود.

وی بیان کرد: به این کسانی که لیست و نامه راه‌ می‌اندازند باید گفت که شما ابتدا زندگی خودتان را شفاف کنید!

سیاهکلی تاکید کرد: با این گونه کارهای پوپولیستی مخالف هستم در حالی که طرح شفافیت روند قانونی خود را در مجلس طی می‌کند؛ بنابراین نباید سر مردم را کلاه بگذاریم چراکه ما قانون‌گذار هستیم و نباید خارج از قانون عمل کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان گفت: کسانی که هر از گاهی داستانی را علم می‌کنند باید پرسید که هدف و مقصدشان از این کارها چیست؟ چنین کارهایی منطقی و قانونی نیست.

من از همه همکارانم دفاع می‌کنم و نام همه نمایندگان و نمایندگان استان آقای رجب رحمانی، عباسپور و خانم محمدبیگی در طرح شفافیت وجود دارد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان