۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایان‌گر قدرت انقلاب و نظام است
کد خبر: ۳۵۵۷۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۱:۲۸ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبگرم قزوین:

شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایان‌گر قدرت انقلاب و نظام است/ گسترش معنویت و اخلاق اسلامی در سایه پیروزی انقلاب

حجت الاسلام علی صالحی با تاکید براینکه قدرت و مشروعیت نظام در گرو حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است؛ گفت: هرچند نظام جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای نخست با انواع تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مواجه بود اما تحریم موجب خودکفایی، خوداتکایی و تقویت باورهای ملت ایران شد.

شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایان‌گر قدرت انقلاب و نظام است
حجت الاسلام علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: بزرگترین ثمره پیروزی انقلاب اسلامی ایران، احیای دین مبین اسلام و تمام ادیان الهی در  سطح جهان است؛ زیرا دین در حال افول بود.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با ایجاد بسترهای مناسب و احداث و تقویت زیرساخت‌ها، فرهنگ و آگاهی و سطح دانش مردم ایران را ارتقاء بخشید؛ به طوریکه رشد و پیشرفت‌ همه جانبه کشور پس از انقلاب قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست.

امام جمعه آبگرم تصریح کرد: در دوران شاهنشاهی ایران کشوری وابسته و تحت استعمار بود اما پس از پیروزی انقلاب از سلطه بیگانگان خارج شد و استقلال یافت و در واقع نجات پیدا کرد.

وی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب ایران که با  محوریت تشکیل حکومت اسلامی به رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) به وقوع پیوست فضای عمومی جامعه به سمت معنویت و اخلاق حرکت کرد.

تقویت و گسترش اخلاق اسلامی و معنویت در کشور از دستاوردهای انقلاب است

صالحی با تاکید بر تقویت و گسترش اخلاق اسلامی و معنویت در کشور خاطرنشان کرد: پس از انقلاب شاهد رونق محافل مذهبی در کشور هستیم به طوریکه مراسم‌هایی همچنان شب‌های احیا، قدر و مراسم اعتکاف و نماز جمعه باشکوه هرچه بیشتر با حضور کثیری از آحاد جامعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر دستاوردهای انقلاب بیان کرد: پیش از انقلاب بیشتر روستاهای کشور از نعمت برق و آب و گاز محروم بودند اما بعد از انقلاب همه روستاهای کشور از این موهبت برخوردار شدند به عبارتی با پیروزی انقلاب گسترش رفاه و آسایش و امکانات جامعه، معجزه آسا رشد پیدا کرد.

امام جمعه آبگرم تشکیل حکوت دینی و نظام اسلامی را از ثمرات دیگر انقلاب ذکر کرد و گفت: عزت و اقتدار ملی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که ملت مسلمان ایران را در سطح بین الملل مطرح کرد هرچند هنوز با آرمان‌های بلند انقلاب و اهداف حکومت اسلامی فاصله داریم.

وی بیان کرد: برای حفظ و پاسداشت دستاوردهای انقلاب، ملت ایران باید هوشیارانه و با بصیرت عمل کرده و دشمن شناس باشند، ارزش‌ها را پاس بدارند و تهدیدهای آن را تشخیص داده و مقابله کنند.

با پیروزی انقلاب، رفاه و آسایش مردم معجزه آسا رشد پیدا کرد

صالحی ابراز کرد: تا زمانیکه مردم ایران بیدار و در صحنه باشند و از ارزش‌های انقلاب با اتحاد و انسجام ملی حمایت و پشتیبانی کنند و همراه ولایت و رهبری باشند هیچ گزندی به انقلاب اسلامی ایران وارد نمی‌شود.

وی عنوان کرد: نظامی که از پشتوانه مردمی برخوردار نباشد پایه‌های سست و ضعیفی خواهد داشت که دشمن به آن طمع می‌ورزد بنابراین مردم باید به اشکال مختلف حضور خود را به رخ جهانیان بکشند و در اجتماعاتی نظیر راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت حداکثری داشته باشند.

امام جمعه آبگرم گفت: راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا چشم جهانیان به حضور مردم در مراسم سالروز پیروزی انقلاب دوخته شده است که آیا همچنان پس از گذشت بیش از 4 دهه از انقلاب مردم از نظام جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

وی در پایان با تاکید براینکه به نوعی قدرت و مشروعیت و حقانیت نظام در گرو حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است؛ گفت: هرچند نظام جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای نخست با انواع تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مواجه بود اما تحریم موجب خودکفایی، خوداتکایی و تقویت باورهای ملت ایران شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان