۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیش‌از ۲۰۰ میلیارد تجهیزات شهری وارد قزوین شد
کد خبر: ۳۵۵۷۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

سوءمدیریت‌ها سبب فاصله طبقاتی است/ بیش‌از ۲۰۰ میلیارد تجهیزات شهری وارد قزوین شد

مهدی صباغی با اشاره به اینکه امروز مدل کار کردن ما در شهرداری باید بینشی باشد، گفت: شهر قزوین جزو مجمع ۲۰کلانشهر کشور شده و یکسری امکانات در یک ماه اخیر به دست ما رسیده که بیش از ۲۰۰میلیارد تومان ارزش آن است.

بیش‌از ۲۰۰ میلیارد تجهیزات شهری وارد قزوین شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ مهدی صباغ شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد امام حسن عسکری(ع) قزوین برگزار شد، با اشاره به پیشینه انقلاب اسلامی اظهار کرد: زمانی که انقلاب کردیم دنیا درگیر دو قطب غرب و شرق بود که هر دو براساس بی‌دینی و سکولاریسم بود که در این میان امام راحل با ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی وارد صحنه شد.
 
وی افزود: امام خمینی (ره) سیره و سنت پیامبر را بار دیگر در جهان احیاء کرد و معادلات جهانی و فاصله بین دو قطب غرب و شرق را بر هم زد.
 
شهردار قزوین گفت: امام خمینی(ره) یک تفکر معنوی را در جامعه نهادینه کرد که بازتاب این تفکر را در وصیتنامه شهدا می‌بینیم و این در حالی بود که دوقطب غرب و شرق در تلاش برای جاری کردن تفکر سکولاری در جامعه بودند.
 
این مسئول با اشاره به مولفه‌های تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: همه مولفه‌های پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی بر مبنای «ولایت فقیه» بوده و همین دلیل سبب هجمه به این ستون مستحکم توسط ضدانقلاب است.
 
صباغی گفت: اگر امروز فرهنگ ایثار و شهادت در کشور پابرجاست و محور مقاومت با اقتدار پیش می‌روند، تنها یک دلیل دارد و آن هم اصل ولایت فقیه است.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب رافت و مهربانی است ، عنوان کرد: اعتقاد و باور ملت ایران در انقلاب اسلامی شعار «ما می‌توانیم» بود و آن را هم به منسه ظهور در برابر جهانیان گذاشت‌.
 
شهردار قزوین گفت: یکی از پیامدهای انقلاب اسلامی ایجاد امید و اعتماد به نفس در جامعه بود به طوری که عزت و استقلال کشورمان حفظ شد.
 
این مسئول تاکید کرد: در دوران حکومت پهلوی ۶۳هزار مستشار کشور ما را اداره و نفت ما را به غارت می‌بردند در حالی که امروز یا تمام فراز و نشیب‌ها در اوج هستیم اما دشمنان درصدد هستند تا این دستاوردها را وارونه نشان دهند.

وی تصریح کرد: فاصله طبقاتی که امروز در کشور شاهد هستیم به علت سوءمدیریت‌ها و عدم مطالبه‌گری است در حالی که مقام معظم رهبری بارها در این زمینه متذکر شده‌اند.


صباغی بیان کرد: وضعیت اقتصاد امروز کشور با وجود تحریم‌ها قابل مقایسه با دوران پیش‌از انقلاب نیست و در بحث بهداشت و درمان هم پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم به طوری که 11مرکز درمانی در استان قزوین داریم و روزانه چندین عمل جراحی پیشرفته در آن انجام می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در حوزه کرونا هم پیشرفت‌های خوبی در تولید واکسن و دارو داشتیم که نشان دهنده خودکفایی ایران اسلامی در بهداشت و درمان است.

شهردار قزوین با بیان اینکه در حوزه امنیت تاجایی به قدرت و اقتدار رسیدیم که خواب را از چشم دشمنان گرفتیم، گفت: امروز تمام نظریه پردازان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت کشور ما را مطالعه می‌کنند؛چون محور مقاومت که مقتدرانه امنیت را در منطقه حفظ کرده نیز برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد القای ناامیدی و عقب ماندگی به ملت ایران است، عنوان کرد: امروز ما از امنیت و استقلال برخوردار هستیم در حالی که در دوران پهلوی حتی مسئولین ما هم توسط امریکا و انگلیس تعیین می‌شد.


صباغی با بیان اینکه موفقیت‌های ما بر مبنای پیروی از ولایت فقیه است، ابراز کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون زحمات امام راحل و ملت بصیر ایران است که اکنون هم توسط مقام معظم رهبری هدایت می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز مدل کار کردن ما در شهرداری باید بینشی باشد، بیان کرد: شهر قزوین جزو مجمع ۲۰کلانشهر کشور شده و یکسری امکانات در یک ماه اخیر به دست ما رسیده که بیش از 200میلیارد تومان ارزش آن است.

شهردار قزوین اذعان کرد: در اولین روز ورودم به شهرداری قزوین با بدهی 1500میلیاردی شهرداری مواجه شدم و با بررسی صورت گرفته مشخص شد که بسیار بیشتر از این میزان بدهی، سرمایه در شهر داریم.

این مسئول اضافه کرد: آنچه که متاسفانه در بین مسئولین استان وجود ندارد بحث همدلی و وفاق است که خوشبختانه با تغییرات صورت گرفته نیز به این همدلی و انسجام می‌رسیم.

صباغی در پایان گفت: مشکل مردم ما پل سازی نیست چون در بسیاری از زیرساخت‌ها پیشرفت کردیم بلکه مردم از فاصله طبقاتی رنج می‌برند که در اثر برخی سوء مدیریت‌ها است که باید با مطالبه‌گری حل شود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان