۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۵۶۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود

حجت الاسلام شهسواری گفت: براساس آخرین تصمیمات و ابلاغ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم پاسداشت روز ۲۲ بهمن در سال جاری به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود
حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به نحوه برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سطح استان اظهار کرد: براساس آخرین تصمیمات و ابلاغ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با توجه به شرایط کرونایی، مراسم پاسداشت روز 22 بهمن در سال جاری با شعار "جشن ملی 1400" به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد که این مراسم هم‌زمان با سراسر کشور در استان قزوین نیز بدین شکل برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تقارن این مراسم با روز جمعه و برپایی نماز جمعه، انتهای مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری روز 22 بهمن به میعادگاه نماز جمعه ختم خواهد شد که این مراسم هم‌زمان در سایر نقاط استان برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان تصریح کرد: سخنران مراسم 22 بهمن در قزوین حجت الاسلام سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا است که پیش از خطبه‌های نماز جمعه به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/7003
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان