۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین چتر خدمات سپاه به برکت انقلاب اسلامی در تمام جغرافیای کشور گسترده است
کد خبر: ۳۵۵۶۷۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی سپاه پاسداران در مصاحبه با صبح قزوین:

چتر خدمات سپاه به برکت انقلاب اسلامی در تمام جغرافیای کشور گسترده است/ سپاه آمادگی رفع ضعف‌های صنعت خودرو را دارد

سردار شریف گفت: سپاه نشان داده که در طول این ۴۰سال گذشته فدایی امت اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی است و خدمتگذار آحاد مردم ایران صرف نظر از جغرافیا، مذهب و قومیت است.

چتر خدمات سپاه به برکت انقلاب اسلامی در تمام جغرافیای کشور گسترده است
سردار رمضان شریف در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی تمام تصمیمات و مقدرات مردم ایران در داخل همین جغرافیا گرفته می‌شود و این بسیار ارزشمندتر از آن است که مقدرات ما توسط آمریکا و اروپا گرفته می‌شد.
 
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران به عنوان مولود انقلاب اسلامی گفت: سپاه برآمده از خود مردم و متعلق به مردم است و هرجا که نیاز بوده برای دفاع از دستاورد‌های مردم و انقلاب وارد عمل شده است. 
 
سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: ما برای اجرای درست ماموریت حفاظت از مردمِ و انقلاب عزیزمان ایران، نیازمند بودیم که در حوزه نیروهای مسلح قدرتمند شویم تا دیگران چشم طمع به منافع و جغرافیای کشورمان نداشته باشند.
 
شریف بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای یک نیروی دریایی صددرصد بومی است که می‌تواند منافع ایران اسلامی را در دریاهای کشور و در اقیانوس‌ها و آب‌های آزاد تامین کند.

سپاه امروز دارای یک نیروی هوا فضای قدرتمند است
 
وی تصریح کرد: سپاه امروز دارای یک نیروی هوا فضای قدرتمند است که با در اختیار داشتن موشک‌های استراتژیک و پهپادهای دوربرد قادر است از منافع مردم عزیزِ ایران در داخل و در دوردست‌ها حفاظت و حراست کند.
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با یک نیروی زمینی چابک و قدرتمند از مرزهای کشور دفاع می‌کند.
 
شریف افزود: سازمان بسیج مستضعفین یکی از برکات انقلاب اسلامی و یادگار حضرت امام خمینی رحمه الله است و بیش از ۲۰ میلیون بسیجی آموزش دیده و پا به رکاب قادر هستند که از کوی و برزن ایران اسلامی حفاظت کنند.
 
وی ابراز کرد: نیروهای بسیجی در صورتی که نیاز باشد در همه عرصه‌های خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی در کشور حضور پیدا می‌کنند و این پتانسیلی است که در اختیار سپاه قرار گرفته است. 
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: قرارگاه سازندگی سپاه قادر است جای خالی پیمانکاران خارجی بزرگ را پر کند و با استفاده از نیروهای داخلی کشور در حوزه فنی و مهندسی نیز مشکلات بزرگی را از پیش روی مردم بردارد.

خودکفایی در بنزین از دستاوردهای مهم سپاه است
 
شریف ادامه داد: خودکفایی در بنزین با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس نمونه‌ای از دستاوردهای قرارگاه سازندگی سپاه است، سپاه پاسداران همواره دولت‌ها را در رفع مشکلات کشور یاری می‌دهد و سعی دارد با مهار آب در جغرافیای کشور بتواند امنیت غذایی و کشاورزی مردم را به خوبی تامین کند.
 
وی تاکید کرد: در واقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه نیازمندی‌هایی که برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و ملت ایران لازم می‌دانسته را فراهم کرده است.
 
سخنگوی سپاه پاسداران اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی پیرامون مرزهای امنیتی و جغرافیای‌ و مرزهای اندیشه‌ای کشور هم توسط سپاه رصد و پایش می‌شود و تسلط خوبی هم بر سرویس‌های بیگانه و کسانی که قصد ضربه زدن به منافع ملی دارند را فراهم کرده است.
 
شریف افزود: سپاه محصول حمایت و اعتماد مردم و امامین انقلاب اسلامی است و از سه سرمایه اصلی یعنی فرهنگ اصیل دینی، نعمت رهبری و پشتیبانی مردم برخوردار است.
 
وی بیان کرد: سپاه همه کسانی که در این سرزمین زندگی می‌کنند را صاحبان اصلی آن می‌داند و خدمتگذار آحاد مردم ایران صرف نظر از جغرافیا، مذهب و قومیت است.

تکنولوژی سپاه قادر به رفع نقاط ضعف صنعت خودروسازی کشور است
 
شریف عنوان کرد: سپاه نشان داده که در طول این ۴۰سال گذشته فدایی امت اسلامی و مردم عزیز ایران است و آنچه که موجب عزت‌مندی سپاه شده نیز بعد از فرهنگ دینی برگرفته از اهل بیت(ع)، حمایت جانانه مردم و پیروی از رهبر معظم انقلاب است. 
 
سخنگوی سپاه با اشاره به ابراز نگرانی مقام معظم رهبری از وضعیت خودرو گفت: رهبر انقلاب در مواردی از قبیل موشک‌های نقطه زن و پهپادهای دوربرد از سپاه تقدیر کردند اما به این مفهوم نیست که سپاه اگر در این موارد موفق عمل کرده الزاما در حوزه خودروسازی هم ورود کند، اساسا سپاه در این حوزه چنین ماموریت و مسئولیتی ندارد.
 
شریف تصریح کرد: سپاه به همه بخش‌های کشور کمک می‌کند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند و بدون شک تکنولوژی که امروز در اختیار نیروهای مسلح به ویژه سپاه قرار دارد، می‌تواند به صنعت خودروسازی کشور کمک کند. 
 
وی در پایان گفت: فرماندهان سپاه مصمم هستند در صورتی که مدیران کشور در زمینه خودروسازی نیازمندی‌های خود را اعلام کنند با تمام توانمندی‌های خود به کمک آنها بشتابند اما اینکه بگوییم سپاه مسئولیت خودروسازی را در کشور بر عهده بگیرد چنین برنامه‌ای نداریم.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان