۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین معرفی هتل‌های قزوین +تصاویر
کد خبر: ۳۵۵۶۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۲:۳۹ ↗ لینک کوتاه

معرفی هتل‌های قزوین +تصاویر

هتل ‌های قزوین بهترین انتخاب برای اقامتی خاطره‌انگیز هستند؛ پس بهتر است با چند مورد از آن‌ها آشنا شوید.

معرفی هتل‌های قزوین +تصاویر

روزگاری شهر زیبای قزوین، پایتخت صفویان بود و یادگاری‌های بسیاری از آن دوره دارد. شهری که از نظر آثار تاریخی رتبه اول ایران را از آن خود کرده؛ پس دیدنی‌های بسیاری دارد! از قلم نیفتد که قزوینی‌ها بسیار مهمان‌نواز بوده و بهترین اقامتگاه‌ها را در سطح شهر ساخته‌اند. هتل ‌های قزوین بهترین انتخاب برای اقامتی خاطره‌انگیز هستند؛ پس بهتر است با چند مورد از آن‌ها آشنا شوید.

هتل ایرانیان قزوین

در منطقه هفت سنگان قزوین، اقامتگاهی ۳ طبقه را می‌بینید که به هتل ایرانیان معروف است. این هتل جزو هتل ‌های لوکس قزوین بوده و موقعیت مکانی خوبی دارد. با رزرو هتل ایرانیان قزوین می‌توانید به بام سبز اشراف داشته باشید و از هوای روح‌افزا این منطقه لذت ببرید. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردیده و در حال حاضر دارای ۳۴ باب اتاق و سوئیت است.

واحدهای اقامتی هتل ایرانیان به صورت اتاق و سوئیت‌های مرتب و تمیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. اگر دوست دارید خانوادگی به قزوین سفر کنید، رزرو سوئیت‌های مجلل سه تخته دوبلکس و سه تخته رویال را در اولویت قرار دهید. در هر صورت هر یک از واحدهای اقامتی هتل ایرانیان قزوین را رزرو کنید، دارای یخچال، روم سرویس، تلویزیون، دراور، مبلمان، آباژور، بالکن، چای ساز، تلفن، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سیستم سرمایش و گرمایش و سرویس بهداشتی فرنگی است.

در این هتل مجلل و زیبا یک رستوران هم به چشم می‌خورد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در محیطی دلچسب و زیبا ارائه می‌دهد. از آنجایی که هتل ایرانیان دارای کافی شاپ نیز هست، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در این محیط زیبا سفارس دهید.  از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می‌توان به سونا، جکوزی، اجاره دوچرخه و استخر اشاره نمود. اگر با اتومبیل شخصی خود به قزوین سفر می‌کنید، اصلاً نگران جای پارک نباشید. هتل ایرانیان میزبان خوبی برای خودرو شماست و دارای پارکینگی بزرگ و جادار است.

از طرفی این هتل دارای اتاق نگهداری از کودک، رستوران سنتی، فست فود، فضای سبز، تاکسی سرویس، آرایشگاه بانوان و خانم‌ها و همچنین اینترنت پرسرعت است. یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل، دارا بودن چندین سالن پذیرایی بزرگ و دلباز است که برای برگزاری انواع جشن‌ها، همایش‌ها و ضیافت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سالن پذیرایی پرنسس با گنجایش ۱۰۰۰ نفر یکی از بهترین سالن‌های هتل ایرانیان است. ناگفته نماند این هتل زیبا دارای یک سالن پذیرایی دیگر با ظرفیت ۴۰۰ نفر بوده که برای انواع مراسم‌ها مناسب است.

هتل مرمر قزوین

به دنبال یک هتل شیک هستید؟ باید هتل ۴ ستاره مرمر را رزرو کنید. این هتل زیبا تلفیقی از معماری سنتی ایرانی و مدرن بوده که در بافت تاریخی شهر قزوین قرار گرفته است. ساختمان ۷ طبقه هتل مرمر متشکل از ۴۸ باب اتاق و ۱۴ سوئیت است. این واحدهای اقامتی دارای بهترین و مجهزترین امکانات روز دنیا هستند. آخرین بازسازی هتل مرمر در سال ۱۳۹۴ صورت گرفته؛ به همین سبب مطابق با آخرین امکانات روز دنیا است.

از امکاناتی که هتل مرمر به میهمانانش ارائه می‌دهد می‌توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، روم سرویس، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، خشکشویی، پارکینگ، سالن کنفرانس با گنجایش ۲۰۰۰ نفر و کافی نت اشاره کرد. هنگام صرف وعده‌های غذایی می‌توانید علاوه بر طعم خوش غذا، از محیطی زیبا، گرم و صمیمی لذت ببرید و گوش جان به موسیقی سنتی بسپارید. با توجه به اینکه هتل مرمر موقعیت مکانی خوبی دارد به بیمارستان، راه آهن و مراکز خرید شهر مشرف است. ناگفته نماند که در هتل مرمر قزوین به جاهای دیدنی این شهر مانند باغستان‌های سنتی، دروازه قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه و الموت نزدیک است.

هتل البرز قزوین

برای رزرو هتل در قزوین یکی از بهترین گزینه‌ها هتل البرز است. این هتل در سال ۱۳۵۵ افتتاح گردیده؛ از همین رو می‌توان گفت هتل البرز یکی از باسابقه‌های این شهر است. از طرفی با اقامت در هتل البرز قزوین می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند سردر عالی قاپو و کاخ چهل ستون دسترسی داشته باشید. هتل البرز دارای ۳۸ واحد اقامتی بوده که در سه طبقه جای داده شده‌اند.

همه این واحدهای اقامتی در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و با جدیدترین متدهای روز دنیا تطبیق داده شده‌اند. در اکثر اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل البرز قزوین می‌توانید امکاناتی مانند: کمد لباس، یخچال، تلفن، تلویزیون، سرویس فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش، مینی بار با هزینه، قالیچه، اسپیلت و میز و صندلی را ببینید.

از جمله امکانات هتل البرز می‌توان به پارکینگ به ظرفیت ۳۰ خودرو، نمازخانه، کتابخانه، خدمات باربری، لاندری، اتاق سیگار، دستگاه واکس کفش، کافی شاپ، تاکسی سرویس و سالن اجتماعات به ظرفیت ۴۰ نفر اشاره نمود. از دیگر خدمات هتل البرز قزوین روم سرویس، خشکشویی، خدمات اتو و خدمات بیدارباش است.

هتل بغدادی قزوین

حتماً شنیده‌اید که تاکستان یکی از شهرهای مهم و تولیدکننده انگور در ایران است. هتل بغدادی از جمله هتل ‌های ۴ ستاره قزوین بوده که در شهر تاکستان قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۸ تاسیس گردیده و جزو هتل ‌های لوکس قزوین است. ساختمان ۶ طبقه هتل بغدادی قزوین دارای امکاناتی مانند: پارکینگ، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، کپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، اتاق چمدان، روزنامه، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق تلفن و... است.

هتل بغدادی ۷۴ واحد اقامتی دارد که نظیر آن‌ها اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق رویال ۳ نفره، اتاق ماه عسل، اتاق رویال چهار نفره و سوئیت دو خوابه چهار نفره است. چشم‌انداز این اتاق‌ها رو به باغ، جنگل و کوه است. در اکثر این اتاق‌ها امکاناتی مانند: مبلمان، پاور سوئیچ، مینی بار، چایی ساز، یخچال، صبحانه، روم سرویس، رخت آویز، میز تحریر، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، حمام، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی موجود است.

از جمله امکانات تفریحی هتل بغدادی نیز می‌توان به بازی‌های کامپیوتری در گیم نت، زمین تنیس و فضای سبز اشاره نمود. خدمات این هتل نیز مانند سرویس تهیه بلیط، خانه داری و لاندری است. رستوران هتل در طبقه اول بوده و دارای انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است. ناگفته نماند هتل بغدادی قزوین به جاذبه‌های این شهر مانند بازار سنتی تاکستان، مدرسه خیام، آب‌انبار حاج کاظم و تپه داکان مشرف است.

هتل راژیا قزوین

شاید قیمت هتل ‌های قزوین کمی برایتان سنگین باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم هتل راژیا را برای اقامت رزرو نمایید. این هتل در بلوار میرزا کوچک خان قرار گرفته و فعالیتش را از سال ۱۳۹۵ آغاز نموده است. هتلی با ۱۹ اتاق و سوئیت که ظرفیت ۶۰ مسافر را دارد. یکی از دلایل محبوب بودن هتل راژیا قزوین نزدیک بودن آن به کاخ چهلستون و مراکز خرید این شهر است.

از طرفی باید اشاره داشته باشیم که هتل راژیا به جاذبه‌های مهم شهر مانند: موزه قزوین، کاروانسرا، بازار سنتی، آب انبار سردار، مسجد جامع و آرامگاه حمدالله مستوفی مشرف است. این هتل دو ستاره دارای سیستم اعلام حریق، اینترنت وای فای در لابی، خشکشویی، لباسشویی و تاکسی‌سرویس است. همچنین باید بدانید که هتل راژیا دارای سالن صبحانه خوری و پارکینگ اختصاصی رایگان برای میهمانان است.

تنوع اتاق در هتل راژیا حتماً شما را راضی می‌کند. این هتل دارای اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته تویین، اتاق یک تخته و اتاق سه تخته است. در این اتاق‌های تمیز و شیک انتظار امکاناتی مانند: یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه، گاو صندوق، کمد لباس، حمام اختصاصی و سرویس فرنگی را داشته باشید.

 

مطمئنا بهترین راه برای رزرو هتل در قزوین، رزرو آنلاین است. افرادی که دل را به دریا می‌زنند و راهی سفر می‌شوند، در صورتیکه مکانی را برای اقامت رزرو نکرده‌اند، مطمئنا ضرر خواهند کرد. معقولانه‌ترین کار تحقیق در مورد هتل های قزوین و قیمت هتل در قزوین است. با ورود به وب سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید خیلی ساده و راحت، هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان