۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قزوین
کد خبر: ۳۵۵۶۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ساعت: ۹:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی استان خبر داد

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قزوین

میلاد حبیبی گفت: فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۵ الی ۲۲ بهمن‌ماه در سالن سینما بهمن و مهتاب قزوین برگزار می‌شود.

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره  فجر در قزوین
میلاد حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به شروع اکران فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن اظهار کرد: سامانه فروش بلیت‌ فیلم‌ها از شب گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اينکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی الزامی است؛ افزود: افرادی که برای تماشای فیلم در سینماها حاضر می‌شوند باید کارت واکسن خود را به همراه داشته باشند.

مدیرامور سینمایی استان گفت: تا امروز دستورالعملی مبنی بر تعداد افرادی که می‌توانند در سینما فیلم تماشا کنند صادر نشده است اما به نظر می‌رسد که فیلم‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت سالن اکران شود.

این مسئول بیان کرد: روزانه دو فیلم در سینما بهمن و سینما مهتاب اکران می‌شود که هردو سانس به فیلم‌های جشنواره فجر اختصاص دارد.

وی افزود: خائن کشی (مسعود کیمیایی)، مرد بازنده (محمدحسین مهدویان)، لایه‌های دروغ (رامین سهراب)، ماهان (حمید شاه حاتمی)، ملاقات خصوصی (امید شمس)، هناس (حسین دارابی)، بیرو (مرتضی علی عباس میرزایی)، بدون قرار قبلی (بهروز شعیبی)، موقعیت مهدی (هادی حجازی فر)، شب طلایی (یوسف حاتمی کیا)، شادروان (حسین نمازی)، شهرک (علی حضرتی)، ضد ( امیرعباس ربیعی)، دسته دختران (منیر قیدی)، برف آخر ( امیرحسین عسگری) و علفزار (کاظم دانشی) فیلم‌هایی هستند که در سینما بهمن قزوین و مهتاب اکران می‌شود.

حبیبی در پایان با تاکید بر اهمیت جشنواره فجر گفت: از آنجایی که در شهرهای با وضعیت قرمز نیز فیلم‌ها اکران می‌شود دور از تصور است که به دلیل شیوع امیکرون سینماها تعطیل شود.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان