۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین انقلاب اسلامی ملت را از یوغ استکبار و اسارت بیگانگان نجات داد
کد خبر: ۳۵۵۵۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر محمدیه:

انقلاب اسلامی ملت را از یوغ استکبار و اسارت بیگانگان نجات داد/ امروز عرصه جنگ با دشمن از طریق جهاد تبیینی صورت می‌گیرد

حجت‌الاسلام بهاء‌الدین آقا‌حسینی گفت:امروز ایران از استقلال و آزادگی برخوردار است و این بالاترین نعمتی است که خداوند به برکت انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا به ایران اسلامی ارزانی داشته است.

انقلاب اسلامی ملت را از یوغ استکبار و اسارت بیگانگان نجات داد
حجت‌الاسلام بهاء‌الدین آقا‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به عزت و استقلال به عنوان بالاترین برکت انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: هر فرد یا جامعه‌ای که در مسیر بندگی و اطاعت از خداوند قدم بردارد بدون شک بی‌نتیجه نخواهد ماند از این رو ملت ایران با عنایت خداوند از یوغ استکبار جهانی، سلطه چپاول‌گران و کسانی که پیش از انقلاب به ناموس و جان و مال مردم تجاوز می‌کردند، خارج شدند.
وی افزود: اکنون بعد از گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ بیگانه‌ای جرات دخالت در سرنوشت ایران اسلامی را ندارد و مردم سالاری در کشورمان حاکم بوده و این در حالی است که کمتر کشوری وجود دارد که از این شرایط برخوردار باشد.

امام جمعه شهر محمدیه بیان کرد: امروز ایران از استقلال و آزادگی برخوردار است و این بالاترین نعمتی است که خداوند به برکت انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا به ایران اسلامی ارزانی داشته است.

آقاحسینی با بیان اینکه حکومت پهلوی حکومتی از جنس طاغوت بود، اذعان کرد: حکومتی که بر اساس طاغوت یعنی غیر خدا بنا باشد برای رسیدن به اهدافش از هر جنایت، تخلف و خیانتی مضایقه نمی‌کند.
وی تصریح کرد: به فرمایش امام(ره) از زمانی که سلاطین در دنیا حکومت می‌کنند نیز مردم رنگ عدالت ندیده‌اند به ویژه سلسله پادشاهانی که در سال‌های اخیر پیش از انقلاب در ایران حاکم بودند.

امام جمعه شهر محمدیه ادامه داد: امام خمینی‌(ره) می‌فرمود؛ "اگر سلسله پهلوی مدتی بیشتر دوام می‌آوردند، معلوم نبود چه بلایی بر سر این مملکت می‌آمد" چون اجازه نمی‌دادند که هیچ ارزش دینی و اسلامی باقی بماند و سازمان ساواک در دوران پهلوی از هر جنایتی برای سرکوب کردن مردم دریغ نمی‌کرد.
 
به برکت انقلاب اسلامی از امنیت پایداری برخوردار هستیم
 
آقا حسینی افزود: در رژیم ستمشاهی نیروهای ساواک تحت آموزش کشورهای جنایت کار از جمله آمریکا و اسرائیل ‌قرار می‌گرفتند تا انواع شکنجه‌ها را علیه آزادی‌خواهان و طرفداران استقلال، آزادی، شرف و دین در ایران روا کنند.

وی تصریح کرد: در زمان ساواک چنان وضعیت ارعاب‌آمیز و مخوفی در ایران حاکم بود که مردم حتی از شنیدن اسم ساواک وحشت داشتند و به فرمایش امام (ره) آن زمان مردم با دیدن یک پاسبان ساده به خود می‌لرزیدند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی از امنیت پایداری برخوردار هستیم که بسیاری از ملت‌ها از آن محروم هستند. ‌‌‌‌‌‌‌

امام جمعه شهر محمدیه با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب قابل تعیین و شمارش نیست، عنوان کرد: با نگاه اجمالی به جایگاه ایران در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی، صنعت موشکی، تکنولوژی و پزشکی می‌توان دریافت که ایران در مقایسه با زمان پیش از انقلاب به درجات بالایی دست یافته به طوریکه اکنون حتی بسیاری از کشورهای اروپایی برای درمان ناباروری به کشور ما مراجعه می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز بسیاری از کشورهای منطقه برای بهره‌مندی از امکانات بهداشتی_درمانی به ایران مراجعه می‌کنند در حالی که زمان طاغوت ما حتی پزشکان عمومی را از پاکستان و هندوستان وارد می‌کردیم.

انقلاب اسلامی برخاسته از بطن مردم است
 
آقا حسینی افزود: اقتدار ایران اسلامی با زمان طاغوت قابل مقایسه نیست چون سران پهلوی علی رغم ظاهری که از خود نشان می‌دادند تحت سلطه کامل استکبار جهانی بودند و امریکا و انگلیس با حقارت نسبت به ملت ایران رفتار می‌کردند.

وی ادامه داد: کشورهای استکباری با جنگ تحمیلی درصدد بودند تا قطعه‌ای از ایران را تصاحب کنند یا افراد مختلفی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داعیه اختلاف و تفرقه در داخل کشور راه انداختند که با عنایت خداوند حتی نتوانستند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را جدا کنند.

امام جمعه شهر محمدیه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از بطن مردم است، عنوان کرد: دشمن می‌داند که انقلاب اسلامی به راحتی افول نخواهد کرد لذا تلاش می‌کنند با شگردها و دسیسه‌های مختلف مردم را از این انقلاب جدا کند تا در مقابل نظام و انقلاب قرار گیرند.

وی ابراز کرد: تمام رسانه‌های غربی با شگردهای مختلف به دنبال نهادینه کردن اهداف خود هستند که اخیرا مقام معظم رهبری جهاد تبیینی را مطرح کردند و بر اساس آن رسالت بزرگی بر عهده رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

امروز عرصه جنگ با دشمن از طریق جهاد تبیینی صورت می‌گیرد
 
امام جمعه شهر محمدیه با اشاره به لزوم تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: در حال حاضر نسل جدید آگاهی لازم را از تاریخ انقلاب ندارند چون زمان طاغوت را درک نکرده و قدرت مقایسه ندارند.

آقا حسینی تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه دائم در حال بمباران اذهان و افکار عمومی مردم هستند تا بین آن‌ها و نظام و انقلاب جدایی ایجاد کنند که امروز ضرورت دارد تا رسانه‌ها، مبلغین، تریبون‌دارها و کسانی که می‌توانند در عرصه بیان و روشنگری اقدامی برای انقلاب انجام دهند، وارد میدان شده و جهاد تبیینی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز عرصه جنگ با دشمن از طریق جهاد تبیینی صورت می‌گیرد، بیان کرد: در زمان پیامبر (ص) نیز جهاد تبیینی داشتیم به طوریکه اگر حضرت زهرا (س) وارد میدان نمی‌شد و آن خطبه نورانی را در مسیر پیامبر مطرح نمی‌کرد شاید ولایت و امامت امیرالمومنین (ع) فراموش می‌شد یا اینکه اگر جهاد تبیینی حضرت زینب کبری (س) بعد از صحنه خونین عاشورا نبود شاید دشمن واقعه کربلا را به نفع خود مصادره و تبیین می‌کرد.

امام جمعه شهر محمدیه اضافه کرد: جهاد تبیینی حضرت زینب کبری بود که کربلا را برای همیشه تا روز قیامت ماندگار کرد و امروز هم وظیفه ما در این راستا ادامه راه ائمه است.

آقا حسینی در پایان با بیان اینکه دشمن به برگزاری جشن پیروزی انقلاب چشم دوخته است، گفت: بر اساس آیات قرآنی هرچه دشمن را عصبانی کند، عبادت است لذا امیدوارم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب عصبانیت دشمن و عبادت برای خودشان باشد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان