۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین دهه فجر آیینه تمام نمای نظام مقدس جمهوری اسلامی است
کد خبر: ۳۵۵۵۶۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

دهه فجر آیینه تمام نمای نظام مقدس جمهوری اسلامی است/بیانیه "گام دوم انقلاب" جان انقلاب را تازه می‌کند

منوچهر حبیبی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ابعاد مختلفی دارد که جان انقلاب را تازه می‌کند و روحیه می‌بخشد زیرا پاشنه آشیل این بیانیه جوانان هستند و در دولت سیزدهم نیز به صورت ویژه به بحث جوانان پرداخته می‌شود.

دهه فجر آیینه تمام نمای نظام مقدس جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی ظهر امروز در مراسم گلبانگ انقلاب که به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر آیینه تمام نمای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این ایام به خوبی می‌توان ابعاد مختلف نظام را برای همگان کاملا مشخص و تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه دین به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: عوامل متعددی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش داشت اما سه عامل رهبری، همراهی و پشتیبانی مردم و دین بیش از همه اثرگذار بود و خودنمایی کرد.

معاون سیاسی استانداری قزوین بیان کرد: صلابت، عزت و اقتداری که امام و مردم با همراهی و پشتیبانی یکدیگر آفریدند به واسطه دین مقدس اسلام حاصل شد؛ لذا دین یک نقش محوری و اساسی در پیروزی انقلاب بوده و امیدواریم همچنان تازه و سرزنده در بین آحاد جامعه وجود داشته باشد.

دین یک نقش محوری و اساسی در پیروزی انقلاب داشت

حبیبی عنوان کرد: نقش حضرت امام در قامت رهبری انقلاب بسیار حائز اهمیت بود چون حتی اگر صدها لشگر وجود داشته باشد اما فرماندهی واحد برای آنان حضور نداشته باشد اثرگذار نخواهد بود؛ از این رو نقش رهبری به عنوان فرماندهی واحد بی‌بدیل بوده و امام توانست به خوبی ایفای نقش کند.

وی تاکید کرد: اخلاق و صداقت امام راحل از ایشان یک شخصیت برجسته ساخته بود و مردم اعتقادات ویژه‌ای به او داشتند به طوریکه آحاد جامعه از او تبعیت می‌کردند و همین نشان‌دهنده عمق و نفوذ حرکت امام بود.

این مسئول بیان کرد: امام خمینی(ره) دین حضرت محمد(ص) را احیا و نهضت حسینی را زنده و پویا کرد و کسی بود که معادلات جهانی را به هم ریخته و قدرت شرق و غرب را در هم پیچید و حوادث پس از خود را نیز پیش‌بینی کرد.

بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم واقع شده است

وی تصریح کرد: در چله دوم انقلاب، مقام معظم رهبری با بیانیه گام دوم انقلاب نیز روح جدیدی به انقلاب اسلامی بخشید و در حقیقت خلف صالح امام راحل که حتی به اعتقاد دشمنان انقلاب و نظام قدرتمندترین رهبر دنیاست با اقتدار همان مسیر را طی می‌کند به طوریکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است.

حبیبی با اشاره به ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم واقع شده و از دستگاه‌های فرهنگی نیز بابت این موضوع گله‌مندیم چراکه این بیانیه باید بیش از پیش در سطح مراکز دانشگاهی و مدارس تبیین و تفسیر شود.

وی تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب ابعاد مختلفی دارد که جان انقلاب را تازه می‌کند و روحیه می‌بخشد زیرا پاشنه آشیل این بیانیه جوانان هستند و در دولت سیزدهم به صورت ویژه به بحث جوانان پرداخته می‌شود.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: تبعیت محض و بی چون و چرا از ولایت، تبیین بیشتر و بهتر آرمان‌های امام راحل و خدمت بی‌منت به مردم و پایبندی به اصول انقلاب و نظام؛ وظایف امروز همه ماست.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان