۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین گلبانگ انقلاب در قزوین طنین‌انداز شد
کد خبر: ۳۵۵۵۶۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۱:۸ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور:

گلبانگ انقلاب در قزوین طنین‌انداز شد

زنگ انقلاب همزمان با سراسرکشور مصادف با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی به صورت نمادین در مدارس قزوین نواخته شد.

گلبانگ انقلاب در قزوین طنین‌انداز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حسنعلی اصغری در مراسم گلبانگ انقلاب که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت نمادین و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شرایط دوران ستمشاهی با وضعیت امروز کشور بسیار متفاوت است و خدا را به جهت نعمات فراوانی که به واسطه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران کرد؛ شاکریم.

وی افزود: نعمت بزرگ انقلاب اسلامی حاصل رشادت‌ها و جانفشانی‌های افراد زیادی است و عزت و افتخار و سربلندی امروز کشور در نتیجه زحمات فراوان گذشتگان و به ویژه امام راحل و شهدای گرانقدری به دست آمده که از سال ۴۲ تا ۵۷ با اقدامات شجاعانه و هوشمندانه خود صحنه زیبایی را آفریدند که بر تارک تاریخ این مرزوبوم می‌درخشد و در طول تاریخ به یاد جهانیان خواهد ماند.



مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: امام راحل با رهبری هوشمندانه و اندیشمندانه اقدامات موثری را انجام دادند که منجر به اتحاد و همراهی همه ملت ایران شد؛ بنابراین همه ما نیز در دوران کنونی باید به درستی به ایفای نقش بپردازیم تا بتوانیم پاسدار خون شهدا و اقدامات ارزشمند امام راحل باشیم.

وی عنوان کرد: امروز باید هوشمندانه‌تر، آگاهانه‌تر، اندیشمندانه‌تر و عاقلانه‌تر نسبت به گذشته به دنبال تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

باید به دور از شعارزدگی‌های افراطی به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب باشیم

اصغری بیان کرد: دستاوردهای ارزشمندی که پس از پیروزی انقلاب برای ایران و جهان به دست آمده از دید هیچ انسان منصف و عاقلی قابل انکار نیست و اگر امروز مستضعفان و مظلومان جهان احساس قدرت می‌کنند و زور و زورمداری را نمی‌پذیرند و در مقابل ستمگران عالم ایستادگی می‌کنند با تاسی از انقلاب اسلامی و آرمان‌‌ها و دستاوردهای بلند این نظام مقدس است.

وی تاکید کرد: برای اینکه اتحاد و همدلی که سال ۵۷ در کشور رقم خورد و منجر به پیروزی انقلاب شد حفظ شود باید عاقلانه از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده کرده و متعهدانه به وظایف خویش بنگریم و آگاهانه و به دور از شعارزدگی‌های افراطی به دنبال تحقق آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

این مسئول بیان کرد: دستاوردهای بی‌شماری در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده اما هنوز با آرمان‌های بلندی که سال ۵۷ برای آن هزینه فراوانی دادیم فاصله داریم بنابراین در ادامه مسیر و در گام دوم انقلاب اسلامی باید تلاش مضاعفی برای رشد و توسعه همه جانبه کشور داشته باشیم.


وی عنوان کرد: آینده این مرز و بوم با بهره‌مندی از توانایی نیروهای جوان و نوجوان امروز ساختنی است و باید از همه ظرفیت‌های موجود در این کشور پهناور استفاده کنیم و از همه موقعیت‌ها و به ویژه منابع انسانی ارزشمند فارغ از نگاه‌ها و انگ‌های مختلف بهره‌مند شویم تا در نهایت اتحاد و همدلی و تحقق آرمان‌های انقلاب حاصل شود.

اصغری در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا گفت: نام امام خمینی(ره) در همه تاریخ خواهد درخشید و امیدواریم بتوانیم در مسیر آرمان‌های بلند نظام گام برداریم و هر روز بیش از پیش موجب درخشش اسلام و مسلمین و انسان‌های آزاده جهان باشیم.

گفتنی است؛ در این آیین همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ۱۲بهمن سال ۵۷، با حضور جمعی از مسئولان استانی زنگ انقلاب به صورت نمادین توسط دختر و خواهر شهید حداد نواخته شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان