۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین انقلاب اسلامی کشور را از وابستگی و عقب‌ماندگی نجات داد
کد خبر: ۳۵۵۵۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۰:۵۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

جریان‌های معاند به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند/ انقلاب اسلامی کشور را از وابستگی و عقب‌ماندگی نجات داد

حجت‌الاسلام علی معبودی گفت: درواقع می‌توان گفت که دوران پهلوی‌ دوران شکستن قلم‌ها، بستن حنجره‌های آزادی‌خواه و به زنجیر کشیدن هر شخصیت متفکر بود.

انقلاب اسلامی کشور را از وابستگی و عقب‌ماندگی نجات داد
حجت‌الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: متاسفانه امروز برخی با تحریف واقعیت‌ها درصدد به فراموشی سپردن جنایات رژیم پهلوی هستند تا از این طریق بتوانند خباثت این رژیم شاهنشاهی را برای ملت ایران تطهیر کنند.

وی افزود: رژیم پهلوی با اتکاء به قدرت و توانایی‌های خود در امورات کشور حضور پیدا نکردند بلکه دست‌نشانده انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بودند که به واسطه این کشورهای استبدادی روی کار آمدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: اجداد پهلوی سلسله‌ای کاملا بی‌ریشه بودند که با قدرت بیگانگان بر سر کار آمده و از نظر سواد و استعدادهای فکری نیز در سطح پایینی قرار داشتند.

معبودی ابراز کرد: کشور متمدن ایران از دیرباز تا کنون دارای فرهنگ ریشه‌دار و برخوردار از شخصیت‌های با استعداد و صاحب نظر هستند البته با حضور سلسله پهلوی نیز یک استبداد فکری در کشور نمایان به طوریکه با هر حرکتی که در جهت رشد فکری و فرهنگی جامعه بود، مقابله می‌کردند.

دوران پهلوی دوران بستن حنجره‌های آزادی‌خواه بود

وی ادامه داد: در دوران حکومت پهلوی با هر انسان متفکری که دارای افکار بلند بود و توانایی تولید علم و اندیشه داشت مخالفت کرده و او را به اسارت و بند می‌کشیدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: شخصیت‌های عالم و فرهیخته فراوانی داشتیم که به دلیل افکار و اندیشه‌های بلند همواره در زندان به سر می‌بردند و در نهایت در همین مسیر نیز به شهادت رسید.

معبودی عنوان کرد: درواقع می‌توان گفت که دوران پهلوی‌ دوران شکستن قلم‌ها، بستن حنجره‌های آزادی‌خواه و به زنجیر کشیدن هر شخصیت متفکر بود.

وی بیان کرد: اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها می‌دانستند که در سایه آزادی فکری، تبادل اندیشه و قدرت قلم و بیان؛ جامعه ایرانی بیدار خواهد شد از این رو برای آنکه بتوانند جامعه را در خواب و غفلت نگه دارند سازمان ساواک را تاسیس کردند.

ملت بصیر ایران هیچگاه جنایات رژیم پهلوی را فراموش نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: ساواکی‌ها به دستور سلسله پهلوی هر انسانی که در پی آزادی بیان و روشنگری بود و هر تفکری که در جهت رشد و ترقی جامعه صورت می‌گرفت را به اسارت و شکنجه می‌بردند.

معبودی با اشاره به ایجاد استبداد فکری به عنوان یکی از ویژگی‌های سلسله خبیث پهلوی اظهار کرد: متاسفانه امروز ده‌ها کتاب و صدها نویسنده و رسانه معاند به دنبال آن هستند که سلسله پهلوی که به دنبال استبداد فکری بود را طرفدار اندیشه و آزادی معرفی کنند تا از این طریق چهره این رژیم را تطهیر کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان گفت: نهادینه کردن تبعیض در ملت، غارت‌گری ثروت ملی و تحقیر زنان در قالب حمایت از حقوق زنان از دیگر جنایات رژیم پهلوی بود که بدون شک ملت بصیر ایران هیچگاه این جنایات را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان