۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۹پروژه عمرانی آب آشامیدنی در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد
کد خبر: ۳۵۵۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۱:۱۸ ↗ لینک کوتاه

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر؛

۱۹پروژه عمرانی آب آشامیدنی در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد

داراب بیرنوندی گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۹ پروژه عمرانی آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان به بهره برداری خواهد رسید.

۱۹پروژه عمرانی آب آشامیدنی در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد
داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به بهره برداری از ۱۹ پروژه عمرانی آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی اظهار کرد: برای اجرای چهار پروژه در مناطق شهری استان ۲۴۹ میلیارد ریال و برای ۱۵ طرح روستایی نیز ۱۱۴ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده که با بهره برداری از این پروژه ها ، ۱۲ هزار و ۵۶۸ خانوار شهری و روستایی استان از تاسیسات جدیدالاحداث آب آشامیدنی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: مجموع عملیات انجام گرفته برای پروژه های مذکور در مناطق شهری بیش از دو کیلومتر خط انتقال، ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع و حفر و تجهیز سه حلقه چاه عمیق است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: عملیات اجرایی در مناطق روستایی برای پروژه‌های یاد شده شامل دو باب مخزن به حجم ۲۰۰ مترمکعب، بهسازی دو دهنه چشمه، حفر و تجهیز چهار حلقه چاه عمیق و بیش از ۱۹ کیلومتر شبکه و خط انتقال بوده است.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی از مسئولین برای نگاه ویژه به وضعیت آب آشامیدنی استان، با بیان ضرورت مدیریت مصرف آب آشامیدنی برای جلوگیری از کم آبی، خواستار مشارکت عمومی در این امر شد.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان