۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۹ پروژه با اعتبار بیش‌از ۱۳ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۳۵۵۴۷۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

۹ پروژه با اعتبار بیش‌از ۱۳ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد/ افتتاح ۴۷ مسکن مددجویی در قزوین

علیرضا وارثی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

۹ پروژه با اعتبار بیش‌از ۱۳ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده همزمان با ایام الله دهه فجر ۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه از افتتاح مسکن مددجویی خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال ۴۷ واحد مسکونی که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان احداث شده به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان قزوین تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: همچنین در این ایام یک شلتر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان تاکستان افتتاح خواهد شد که با این اقدام برای ۳ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: در دهه فجر امسال خانه کوچک معلولین ذهنی خفیف زیر ۱۴ سال در شهرستان محمدیه با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان و با اشتغالزایی برای ۴ نفر افتتاح می‌شود.

وارثی بیان کرد: مرکز نگهداری معلولین جسمی بالای ۱۸ سال شعبانی از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری در شهرستان قزوین است که برای این امر ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده و با افتتاح این مرکز برای ۸ نفر شغل ایجاد می‌شود.

اشتغالزایی برای ۵۸ نفر با افتتاح پروژه‌های دهه فجر

وی تصریح کرد: افتتاح کمپ کلبه آرامش در قزوین با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۶ نفر و همچنین بهره‌برداری از کمپ نفس نو در شهرستان البرز با هزینه ۲۷۰ میلیون تومان با ایجاد اشتغال برای ۶ نفر از دیگر طرح‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته به مناسبت دهه فجر راه‌اندازی تیم سیار (شیفت شب) با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۳ نفر، افتتاح شیرخوارگاه مهر مینودری با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با ایجاد اشتغال برای ۲۱ نفر و افتتاح مراکز خوداشتغالی برتر جامعه هدف با اعتبار ۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۷ نفر انجام خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: با افتتاح ۹ پروژه متنوع بهزیستی در دهه فجر امسال برای ۵۸ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین در ادامه به برنامه‌های چهل و سومین سال بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در قزوین اشاره کرد و گفت: فضاسازی اداره، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، پیاده‌روی مسیر باراجین به سمت گلزار شهدای گمنام و برگزاری مراسم دعا در مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

ارائه خدمات مشاوره‌ ژنتیک به صورت رایگان در قزوین

وی بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر، برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم و حاشیه نشین، بازدید از آسایشگاه جانبازان، برگزاری مسابقه عکاسی، تقدیر از ۵ پرسنل فعال اداره، برگزاری جنگ شادی برای خانواده‌های همکاران بهزیستی و برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز و مهدویت از دیگر برنامه‌هاست.

وارثی تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر خدمات ژنتیک و مشاوره به صورت رایگان در مرکز دولتی نواب ارائه می‌شود همچنین اجرای طرح رصد شیوع معلولیت در شهرستان‌ها افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: برای این ایام برنامه‌های متعدد و متنوعی تدارک دیده شده که برگزاری نمایشگاه کاردستی با مضمون انقلاب، استقرار تیم سیار اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه و آسیب خیز، تقدیر از مددجویان و فرزندان موفق مراکز و برگزاری مسابقه قرآن و حدیث از جمله آنهاست.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پایان گفت: در ایام دهه فجر نمایشگاه صنایع دستی معلولین استان دایر خواهد شد؛ همچنین از افراد معلول موفق تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان