۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین لزوم ترویج اندیشه امام خمینی (ره) در بین نسل جدید
کد خبر: ۳۵۵۴۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۷ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد

لزوم ترویج اندیشه امام خمینی (ره) در بین نسل جدید

حسنعلی اصغری با بیان اینکه اندیشه‌های بلند امام راحل را باید در جامعه پیاده سازی کنیم، گفت: امیدواریم که شاهد مشارکت جدی مردم و دانش آموزان در جشن‌های دهه فجر باشیم چراکه باید اقدامات ما در جهت برگزاری خودجوش مناسبت‌ها توسط نسل امروز باشد.

لزوم ترویج اندیشه امام خمینی (ره) در بین نسل جدید
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حسنعلی اصغری ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه 43 سالگی پیروزی انقلاب هستیم و هدف از این نشست‌ها زنده نگهداشتن آرمان‌های انقلاب است که سبب افتخارات بزرگ برای ایران شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث عزت‌مندی ملت ایران شد، افزود: مردمی بودن انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) موجب شد بتوانیم در این مسیر استوار باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: ما باید تلاش کنیم نگاه مشارکتی امام راحل که همه مردم را پای کار آورد را در پیش بگیریم تا شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم میزان مشارکتی که در گذشته وجود داشت، امروز هم جاری باشد و همه ما که در بستر مسئولیت نشسته‌ایم در برابر تعارضاتی که باعث عدم مشارکت مردم در کشور می‌شود اقدامات لازم را انجام دهیم.

به ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) در جامعه نیاز داریم

این مسئول گفت: امیدواریم که شاهد مشارکت جدی مردم و دانش آموزان در جشن‌های دهه فجر باشیم چراکه باید اقدامات ما در جهت برگزاری خودجوش مناسبت‌ها توسط نسل امروز باشد.

اصغری با بیان اینکه باید به تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان اهمیت داده شود، افزود: باید کاری را بپذیریم که توانایی انجام و فهم دقیق علمی و عمیق آن را داریم تا بتوانیم اندیشه‌های بلند امام راحل را پیاده سازی کنیم.

وی افزود: شهید سلیمانی با نگاه هوشمندانه قدم برداشت و ما امروز باید طوری در فضای مجازی تولید محتوا کنیم که با روش‌های خوب و مناسب این الگوی تاثیرگذار را به مردم معرفی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تاکید کرد: لازمه کار موفق تحلیل امور گذشته در جهت ساخت آینده است چراکه در شرایط امروز که جنگ فرهنگی در جامعه وجود دارد باید مراقب اقدامات و رفتارها باشیم.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان