۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برگزاری بیش‌از ۲۰۰ ویژه‌برنامه دانش‌آموزی به مناسبت دهه فجر در استان
کد خبر: ۳۵۵۴۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۷ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین خبر داد

برگزاری بیش‌از ۲۰۰ ویژه‌برنامه دانش‌آموزی به مناسبت دهه فجر در استان

ابراهیم رسولی فر گفت:۲۱۲ برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سازمان بسیج دانش آموزی در سراسر استان قزوین برگزار خواهد شد.

برگزاری بیش‌از ۲۰۰ ویژه‌برنامه دانش‌آموزی به مناسبت دهه فجر در استان
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سرهنگ ابراهیم رسولی فر ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دست مردم رقم خورد، اظهار کرد: در سایر انقلاب‌ها معنویت نقشی نداشته در صورتی که انقلاب اسلامی ایران از مبانی اسلام، قیام امام حسین(ع) و مکتب عاشورا نشات گرفته است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تاکید کرد: سایر انقلاب‌های تاریخ جهان مربوط به طبقه و گروه خاصی بوده اماانقلاب اسلامی توسط همه طبقات و گروه‌های مردمی انجام شده‌ است.

رسولی فر با بیان اینکه بسیجی بودن به کارت و عضویت نیست بلکه مهم تفکر و عمل جهادی است، گفت: همه ما باید در میدان نبرد برای حمایت از انقلاب اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ ارزش‌های انقلاب، استقلال و برخورداری از تقوای سیاسی دینی نشان از پابندی به انقلاب است، افزود: قطار انقلاب امروز به عرصه چهل و سه سالگی وارد شده و هر فردی که قطار قرار گرفته همواره در مسیر درست است.


این مسئول ادامه داد: سپاه و بسیج در کنار تشکل‌های دانش آموزی و آموزش و پرورش برای خدمت‌رسانی به انقلاب از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد چون حکومت اسلامی حرکتی برای ارائه نقش دائمی در جهت ساختارهای جامعه اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ابراز کرد: ۲۱۲ برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سازمان بسیج دانش آموزی در سراسر استان قزوین برگزار خواهد شد.

رسولی فر تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب به مناسبت ۴۳ سالگی انقلاب توسط نسل جدید در مدارس، تجدید ميثاق با شهدا، دیدار با امام جمعه، فضاسازی محیطی در مدارس، نشست‌های بصیریتی در فضا مجازی و حقیقی و غبار روبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های حضوری در این ایام است.

این مسئول بیان کرد: ۴۳۰ مدرسه برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر اعلام آمادگی کرده‌اند و به مناسبت ۴۳سالگی انقلاب ۴۳ تیم فوتسال از ۴۳ مدرسه در سطح مناطق به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند و تیم‌های منتخب به مسابقات کشور راه پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: تقدیر از ۴۳ فرمانده واحد، برپایی نمایشگاه دستاورد انقلاب اسلامی، پویش مجازی #ما_می‌توانیم با هدف تولید روحیه خودباوری و توانمندی ما در سطح کشور، پویش #بچه‌بسیجی در راستای اهداف انقلاب در قالب‌های مختلف موشن گرافی، عکس نوشته، قرائت میثاق‌نامه های دانش اموزی در تاریخ ۱۵ بهمن ماه در نماز جمعه و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در دهه فجر خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تاکید کرد: دیدار با ۴۳ خانواده شهید دانش‌آموز، تئاتر و سرود خیابانی، کلنگ زنی بوستان شهدای دانش آموز در باغ موزه باراجین، کاشت ۲۷۶ نهال مثمر در باغ موزه نیز جزو فعالیت‌های دیگر خواهد بود.

رسولی فر اذعان کرد: سه حوزه بسیج دانش‌آموزی در این ایام به ۱۹ حوزه بسیج دانش‌آموزی اضافه خواهد شد که این حوزه‌ها در شهر ارداق، دانسفهان و بخشی از محمدیه خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: استان قزوین جزو نمونه علمی لیگ پایا در سطح کشور است که سال گذشته ۲۱۶ تیم در این مسابقات شرکت کردند که ۱۹ مدال رنگارنگ در این مسابقات به دانش‌آموزان قزوینی تعلق گرفت.

وی گفت: امسال مهلت ثبت نام لیگ بین المللی علمی پایا در قالب پنج گروه در رشته‌های مختلف تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری است و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات در سایت ثبت نام کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ابراز کرد: اردوی راهیان‌نور امسال نیز همانند سال گذشته در بستر فضای مجازی از تاریخ دوم تا چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد و علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در کانال شاد بسیج دانش‌آموزی به ادرس https://shad.ir/qazvinbasij وارد شوند.

رسولی فر در پایان گفت: کانال بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در شبکه شاد با ۱۸ هزار عضو جزو کانال‌های پر مخاطب در سطح کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان