۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پاسداشت فرهنگ، تاریخ و تمدن استان قزوین در «یکی بود یکی نبود»
کد خبر: ۳۵۵۴۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۷ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

پاسداشت فرهنگ، تاریخ و تمدن استان قزوین در «یکی بود یکی نبود»

رادیو قزوین با هدف معرفی و پاسداشت فرهنگ، تاریخ و تمدن استان قزوین و معرفی مفاخر و مشاهیر استان برای شنوندگان و نسل جوان امروز مجموعه نمایش رادیویی «یکی بود یکی نبود» را روی آنتن می برد.

پاسداشت فرهنگ، تاریخ و تمدن استان قزوین در «یکی بود یکی نبود»
به گزارش صبح قزوین؛ بگفته مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛ این مجموعه نمایش رادیویی که برای پخش در ایام الله دهه فجر در حال تولید است، در 30 قسمت سی دقیقه ای از از نهم بهمن ماه هرشب ساعت 23 روی آنتن رادیو قزوین می رود.

علی رحیمی گفت: «یکی بود یکی نبود» در هرقسمت گوشه ای از زندگانی مشاهیر و مفاخر قزوین را در دوره های مختلف تاریخی روایت می کند و همچنین کتاب تاریخچه فرهنگ و تمدن استان قزوین را با روایت داستان های شنیدنی ورق می زند.

وی افزود: «عباس قانع» مجسمه ساز معاصر، «قاضی ارداقی» از مبارزان قزوینی دوران مشروطه، «ملک محمد» از خوشنویسان سرشناس قزوینی دوره قاجار و «گوهرشاد خانم» دختر میرعماد حسنی از خوشنویسان زن قزوینی دوره صفویه بخشی از مشاهیری هستند که که این مجموعه نمایش، داستان زندگانی آن ها را روایت می کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: سیری در تاریخچه مردم الموت و منطقه تاریخی بویین زهرا، آشنایی با کاروانسرای هجیب مربوط به دوره صفویه در شهرستان بویین زهرا از دیگر بخش های این مجموعه نمایش می باشد.

«یکی بود یکی نبود» به نویسندگی و تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا، بازیگری عمار رسولی، محمد قویدل، مهسا رحمانی نژاد، کیوان حبیبی، اذر متفکر، داود امامقلی، محسن حدادی و .... در 30 قسمت به مدت 30 دقیقه در حال تولید است که در ایام الله دهه فجر از نهم بهمن هرشب ساعت 23 روی آنتن رادیو قزوین می رود.

انتهای پیام/1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان