۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اقدامات عبدالملکی در اصلاح ساختار وزارتخانه تعاون،کار و رفاه اجتماعی قابل تقدیر است
کد خبر: ۳۵۵۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۷ ساعت: ۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس:

اقدامات عبدالملکی در اصلاح ساختار وزارتخانه تعاون،کار و رفاه اجتماعی قابل تقدیر است

محمدبیگی گفت: اقدامات موثری توسط وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در همین مدت کوتاه انجام شده؛ یکی از فعالیت‎‌ها همین اصلاح ساختاری وزارتخانه است.

اقدامات عبدالملکی در اصلاح ساختار وزارتخانه تعاون،کار و رفاه اجتماعی قابل تقدیر است

فاطمه محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اقدامات موثری توسط آقای عبدالملکی در همین مدت کوتاه انجام شده؛ یکی از فعالیت‎‌ها همین اصلاح ساختاری وزارتخانه است.

وی افزود: ساختار پیشین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی سالخورده بود و نیاز است یک وزیر جوان با روحیه انقلابی و سرعت و دقت عمل بتواند مشکلات کنونی آن را رفع نماید.

محمدبیگی با اشاره به زیرمجموعه‌های حیاتی این وزارتخانه افزود: تغییر رویه در شرکت‌های شستا و مدیریت انقلابی و ارائه گزارشات شفاف از خواسته‌های نمایندگان و مردم است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اشاره به اینکه اصلاح ساختاری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از اقدامات خوب وزیر کنونی است،افزود: چالش‌ها و سختی‌های فراوانی در این مسیر وجود دارد و لازم است اقای عبدالملکی با مشورت از کارشناسان و استفاده از نظرات افراد توانمند در تحقق بیشتر مطالبات مردمی تلاش نمایند.

وی یادآور شد: توجه بیشتر به تحقق مطالبات کارگران، حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اجرای دقیق قانون حمایت از معلولان می‌تواند روند رو به رشد این وزارتخانه را تسریع ببخشد.

محمدبیگی، وزیر کنونی تعاون،کار و رفاه اجتماعی را از جوانان باانگیزه و صاحب ایده دانست و افزود: ساختار فنی و حرفه‌ای کشور نیازمند بازنگری است و باید به سمت حمایت از دانش بنیان‌ها پیش برویم و این موضوع در سایه تخصصی شدن حوزه فنی و حرفه‌ای محقق می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در پایان گفت: جلسات متعددی در شورای عالی بیمه برگزار شده که ماحصل یکی از این تصمیمات، تصویب هزینه ۹۰ درصدی بیمه زوجین نابارور بوده و در تلاش هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مصوبه به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام / 100

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان