۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افزایش قیمت دام در قزوین/ هر کیلو گوسفند زنده ۶۴ هزار تومان شد
کد خبر: ۳۵۵۴۱۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۶ ساعت: ۱۸:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس اتحادیه قصابان قزوین خبر داد

افزایش قیمت دام در قزوین/ هر کیلو گوسفند زنده ۶۴ هزار تومان شد

حمیدرضا دایی‌دایی با اعلام افزایش ۲۵ درصدی قیمت دام زنده گفت: در کمتر از ۱۰ روز هر کیلو گوسفند زنده از ۵۴ هزار تومان به ۶۱ هزار تومان رسید و در حال حاضر نیز هر کیلو گوسفند زنده در میدان دام ۶۴ هزار تومان معامله می‌شود.

افزایش قیمت دام در قزوین/ هر کیلو گوسفند زنده ۶۴ هزار تومان شد
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین، حمیدرضا دایی‌دایی رئیس اتحادیه قصابان قزوین اظهار کرد: ۶ ماه بازار آرامی داشتیم و قیمت‌ها راکد بود و روزانه ۵۰۰ تا هزار تومان تغییر می‌کرد؛ مردم هم خریدشان را طبق روال انجام می‌‎دادند اما از ماه پیش با نامه‌ای که وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از دامداران ارسال کرد قیمت گوسفند ۵۳ هزار تومانی به ۶۲ هزار تومان و قیمت گوساله نیز به ۵۹ هزار تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: در کمتر از ۱۰ روز هر کیلو گوسفند زنده از ۵۴ هزار تومان به ۶۱ هزار تومان رسید و در حال حاضر نیز هر کیلو گوسفند زنده در میدان دام ۶۴ هزار تومان معامله می‌شود؛ بر همین اساس افزایش ۲۵ درصدی قیمت دام را شاهد هستیم. البته این اقدام در راستای حمایت از تولیدات داخلی و ذخیره‌سازی برای سال آینده صورت گرفته است.

رئیس اتحادیه قصابان قزوین با اعلام اینکه در یک ماه گذشته افزایش ۱۰ درصدی قیمت گوساله زنده را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوساله زنده ۵۸ تا ۶۰ هزار تومان متغییر است و قیمت هر کیلو گوشت گوساله مخلوط نیز ۱۴۰ تا ۱۴۵ هزار تومان است. قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی لاشه بدون دنبه درب کشتارگاه نیز ۱۳۳هزار تومان و قیمت خرید آن در واحدهای عرضه ۱۴۲ تا ۱۴۵ هزار تومان است.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان