۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تعداد ٢٠٥پروژه صنعت برق در استان قزوین افتتاح می شود
کد خبر: ۳۵۵۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۳ ساعت: ۱۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

همزمان با دهه مبارک فجر؛

تعداد ٢٠٥پروژه صنعت برق در استان قزوین افتتاح می شود

مسعود خواجه وند گفت:همزمان با دهه فجر بیش از ۲۰۰ پروژه صنعت برق با اعتباری بالغ بر ۴۵۳ میلیارد و ۸۴۶میلیون در استان قزوین به بهره برداری می رسد.

تعداد ٢٠٥پروژه صنعت برق در استان قزوین افتتاح می شود
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ؛مسعود خواجه وند با اعلام تعداد پروژه های  قابل افتتاح صنعت برق استان قزوین اظهار داشت:  درسال "تولید ، پشتیبانی ها ؛ مانع زدایی ها "و همزمان با دهه مبارک فجر و با تلاش وافر کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف و شهید پرور استان تعداد 205  پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان در شهرستان های قزوین ، البرز ، تاکستان،  بوئین زهرا ، آبیک و آوج به بهره برداری می رسد .

مدیر عامل  شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اعلام کرد :  این پروژه ها در قالب توسعه و احداث ، نیرورسانی ، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ و جابجایی شبکه با هزینه ای معادل  بر453 میلیارد و 846 میلیون ریال می باشد .

از پروژه های مذکور در شهرستان قزوین  41، تاکستان 51 ، آبیک 26، آوج 7، البرز 29، بوئین زهرا 24 ، محمدیه 27 پروژه  به بهره برداری خواهد رسید .

 شایان ذکر است لیست و مشخصات کامل پروژه های مذکور در سایت این شرکت به نشانی:  www. qazvin-ed.co.ir   در دسترس علاقمندان می باشد .
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان