۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین فعال سازی ۲۵ کمیته برای گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر در استان
کد خبر: ۳۵۵۳۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۳ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد

فعال سازی ۲۵ کمیته برای گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر در استان

غلامحسین شهسواری گفت: ۲۵ کمیته برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر ایجاد شده و انتظار می‌رود تمامی برنامه‌ها با ماهیت و ارزش‌های دینی اجرا شود.

فعال سازی ۲۵ کمیته برای گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر در استان
غلامحسین شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از غیرت دینی مردم کشور است، اظهار کرد: همه ساله مردم ایران با وجود مشکلات، توطئه‌ و فتنه‌های داخلی و خارجی همواره برای بزرگداشت دهه فجر در صحنه حضور دارند.

وی افزود: امیدواریم در سال جاری برنامه‌های دهه فجر به ویژه در روزهای ۱۲و ۲۲ بهمن متفاوت و گسترده‌تر از سالیان گذشته برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: ایام الله دهه فجر سال جاری آخرین دهه فجر قرن حاضر و اولین دهه فجر دولت جدید است و باید از تمام توان و تلاش خود در راستای برگزاری مراسمات باشکوه و متفاوت استفاده کنیم.

شهسواری گفت: انتظار داریم که دستگاه‌ها از فرصت ارزشمند دهه فجر برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی استفاده کنند.

این مسئول ابراز کرد: ۲۵ کمیته برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر در استان قزوین ایجاد شده و انتظار می‌رود تمامی برنامه‌ها با ماهیت و ارزش‌های دینی اجرا شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه همه مردم در پیروزی انقلاب نقش داشتند نیز باید از ظرفیت مردمی برای برگزاری برنامه‌ها استفاده کرد چراکه این ایام متعلق به تمامی اقشار جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه حضور مردم شاکله اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود، اذعان کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی به همراه داشت بنابراین نباید برای بزرگداشت آن کوتاهی کنیم.

شهسواری گفت: امیدواریم در این ایام با کمک همه دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی بتوانیم کارهای فرهنگی موثری را انجام دهیم.

این مسئول در پایان گفت: برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از امکانات موجود استفاد کنیم تا نگذاریم دشمنان که در این شرایط از ابزارهای رسانه‌ای در جهت توطئه آفرینی استفاده می‌کنند نیز به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/۱۷۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان