۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین برنامه‌های دهه فجر مردم‌محور برگزار شود
کد خبر: ۳۵۵۳۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲ ساعت: ۱۶:۵۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

برنامه‌های دهه فجر مردم‌محور برگزار شود

محمد مهدی اعلایی گفت: برنامه‌های ایام دهه فجر باید مردم‌محور برگزار شود چون انقلاب اسلامی به اراده و خاص مردم محقق شد.

برنامه‌های دهه فجر مردم‌محور برگزار شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ محمد مهدی اعلایی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در برگزاری جشن‌های دهه فجر انتظار می‌رود با توجه به شرایط کشور نوآوری و خلاقیت به ویژه برای راهپیمایی 22 بهمن در نظر گرفته شود‌.
 
وی افزود: مقوله مردم محور بودن برنامه‌ها موضوع بسیار مهمی است و همه ما باید به طوری برنامه‌ها را برگزار کنیم که طبق نظر مردم پیش رفته باشد.
 
اعلایی تاکید کرد: برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید بازخوانی شود و مفاهیم شجاعت و ایثارگری ترویج در جامعه ترویج یابد.
 
این مسئول عنوان کرد: گاهی به دلیل فاصله گرفتن از مفاهیم شجاعت و انقلابی‌گری نیز از برکات انقلاب غافل می‌شویم و برخی آرمان‌ها و ارزش‌ها به دلیل فشار دشمنان و سوء مدیریت مورد غفلت قرار می‌گیرد.
 
وی اذعان کرد: بسیاری از خواسته هایمان را در مسیر انقلاب به دست آوردیم و باید به موضوع فراگیری، مردم پذیری و مقبول بودن برای نسل جدید که نگاه‌های حساسی دارند، توجه کنیم.
 
این مسئول بیان کرد: ایام دهه فجر باید شب قدری جهت بررسی کارهای مثبت و مغفول مانده در طول یک سال باشد و بدانیم که انقلاب برای مردم است و در مسیر بازبینی مجدد آن اراده و خاص مردم مورد توجه قرار گیرد.
 
استاندار قزوین عنوان کرد: به دنبال این هستیم که در فضای دولت جدید نیز جامعه اخلاقی‌تر اداره شود و عدالت در دستور کار قرار گیرد.
 
وی افزود: امروز امور به دست جوانان سپرده شده تا نواندیشی و حتی رفتارهای مبتنی بر جسارت در جهت رسیدن به اهداف انجام گیرد.
 
اعلایی گفت: امروز قوی‌تر از روزهای اول انقلاب هستیم چراکه با توجه به فضای جدیدی که با تدابیر جوانان خوش فکر در استان به وجود آمده نیز خوش‌بین به آینده هستیم.
 
این مسئول در پایان گفت: دهه فجر و 22 بهمن نماد و نشانه عمق برنامه‌ریزی و هم گرایی است تا نشان مقبولی برای ایفای خدمت به مردم باشد.
 
انتهای پیام/ 1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان