۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین خاتمی و روحانی سرمایه‌های مملکت هستند!
کد خبر: ۳۵۵۲۷۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ساعت: ۱۱:۶ ↗ لینک کوتاه

اشرف بروجردی، فعال اصلاح طلب:

خاتمی و روحانی سرمایه‌های مملکت هستند!

آقای هاشمی سرمایه مملکت بود و آقایان خاتمی و ناطق‌نوری، لاریجانی و روحانی نیز از سرمایه‌های مملکت هستند!

خاتمی و روحانی سرمایه‌های مملکت هستند!
 
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛اشرف بروجردی، فعال اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت که ارائه نظراتی نظیر«پس از جريان کرونا مقبوليت دولت روحانی بالا رفته»، «خاتمی جایگاهی فاخر در میان افکار عمومی دارد»، «اسب سواری و حضور در ورزشگاه خواسته به حق زنان است»، «نوع تعامل ما با کشور‌های ديگر اقتصاد را بيمار کرده» را در رزومه خود دارد، این بار در گفتگو با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا مدعی شده است که مجلس یازدهم چوب لای چرخ دولت روحانی میگذاشت در کار دولت پیش نرود! البته که به فرض قبول این ادعای غلط خانم بروجردی پاسخ دهند پس تکلیف هفت سال ناکارآمدی گذشته دولت که مجلس یازدهمی هم تشکیل نشده بود چیست؟

وی همچنین گفته است که خاتمی و روحانی از سرمایه های مملکت هستند و سال های سال تجربه اندخته اند! البته که این فعال اصلاح طلب اشاره نمی کند که این سال‌های سال تجربه به قیمت عقب افتادن کشور و تحمیل هزینه‌های گزاف برای زندگی مردم به دست آمده و جالب تر که به همان رویه غلط اصرار دارند و درس عبرتی هم در کار نیست.

بخش هایی از اظهارات بروجردی را در ادامه خواهید خواند:

*امروز در سطح بین‌الملل و سیاست خارجی گاهی دیده‌ایم بدون اینکه مصالح کشور در نظر گرفته شود، تصمیم‌گیری می‌شود. فراموش کرده‌ایم که در گذشته ایران همیشه حرف اول را برای بسیاری از کشورهای منطقه داشت.

*معتقدم اقداماتی که منجر به حذف نیروهای اولیه انقلاب و افراد باتجربه می‌شود، حاصل مشاوره‌های اشتباهی است که داده می‌شود و همچنین حاصل عملکرد کسانی است که قدرت در اختیار دارند.

*آقای هاشمی سرمایه مملکت بود و آقایان خاتمی و ناطق‌نوری، لاریجانی و روحانی نیز از سرمایه‌های مملکت هستند و سال‌های سال تجربه اندوخته‌اند. مملکت شأن دارد و شخصیت‌های انسان‌ها محترم است؛ شما حق ندارید افراد را به خاطر منافع شخصی و جناحی خود نابود کنید. آیا همه باید از این بی‌منطقی حمایت کنند؟
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان