۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین نیازمند مساعدت مسئولین است
کد خبر: ۳۵۵۲۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین نیازمند مساعدت مسئولین است

سرتیپ دوم امیر بهنام پیری گفت: استان قزوین در زمینه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس جزو استان‌های آخر کشور بود اما اکنون با اقدامات صورت گرفته در میانه جدول قرار دارد.

راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین نیازمند مساعدت مسئولین است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سرتیپ دوم امیر بهنام پیری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که ظهر امروز(سه‌شنبه) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: با تلاش و همت همکاران، بنیاد حفظ آثار استان قزوین توانست در حوزه روحانیت مقام دوم کشوری و در حوزه زنان مقام سوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: استان قزوین در زمینه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس جزو استان‌های آخر کشور بود اما اکنون با اقدامات صورت گرفته در میانه جدول قرار دارد.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: همچنین در حوزه هنری و سینمایی و چاپ کتاب مقام دوم کشوری را کسب کردیم ضمن اینکه توفیقات بسیاری در سایر حوزه‌ها با تلاش همکاران حاصل شد.

وی عنوان کرد: شروع احداث مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان در دوران مدیریت آقای طاهرخانی بود و نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز برای این امر هزینه شده بود و اکنون زمین مجموعه به ۱۷ هکتار ارتقاء یافته و سه طبقه ساختمان اداری به مساحت ۶۰۰ مترمربع ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

این مسئول گفت: دو طبقه دیگر ساختمان به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال احداث است که برای این منظور منابع جذب شده و پیش‌بینی می‌شود تا سه ماه دیگر به بهره‌برداری برسد و بدین شکل استان دارای موزه خواهد بود و آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

تولیدات قوی حوزه دفاع مقدس مانع از تحریفات می‌شود

در ادامه سردار رستمعلی رفیعی آتانی اظهار کرد: باید فرهنگ غنی دفاع مقدس و ارزش‌های آن نشر پیدا کند البته زیرساخت‌های آن در حال انجام است و با توجه به نگرانی رهبر معظم انقلاب برای ادبیات و آرمان انقلاب و خط رهبری باید مانع تحریف آرمان‌های انقلاب شد.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس روایت دست اول دفاع مقدس خلق می‌شود و امیدواریم ضمن توجه به احداث زیرساخت‌های ساختمانی این مجموعه به محتوای حقیقی آن نیز پرداخته شود تا نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و نقش آفرینی نیروهای مسلح استان قزوین آشنا شوند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با حضور سردار نبی سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی، با تکریم و قدردانی از تلاش‌های سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری، سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان